Hvilket GPRS abonnement kan anbefales?
Fra : Anders Grauballe

Dato : 10-10-02 06:40

Hej Alle sammen

Jeg er ved at tænke på at skifte fra Telmore, så jeg kan få GPRS. Hvem har
den bedste GPRS service, jeg har lidt et Orange match i kikkerten, da jeg
synes det lyder fornuftigt til mit forbrug og at de skulle afregne pr KB er
det rigtigt?.
Hvad synes I?

Mvh. Anders

Fra : Fischer

Dato : 10-10-02 07:03

> .. og at de skulle afregne pr KB er det rigtigt?.

Alt GPRS afregnes efter trafikmængde (Mb) + fast abonnement.

*Fischer

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 10-10-02 07:34

> Alt GPRS afregnes efter trafikmængde (Mb) + fast abonnement.

Jeps... men de fleste runder op til nærmeste hele MB...

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-10-02 13:59

Næsten lige meget hvordan du vender og drejer det, så vil Orange Match
være det billigste abb. for dig. Desuden så tror jeg også at prisen på
GPRS hos Orange vil falde med tiden. Indtil videre har de blot valgt at
følge TDC og SONOFONs priser.

http://orangeprivat.dk/mobil/gprsconnect/

Fra : Bax

Dato : 14-10-02 16:46

Er det mon ikke fordi Telias GPRS er det billigste...? ;-]

Jeg bruger dagligt Telia GPRS, da jeg synes det er utrolig stabilt og
hurtigt.

Bax

Fra : Mikael

Dato : 12-10-02 13:12

> Jeps... men de fleste runder op til nærmeste hele MB...

Orange taksere pr KB og runder ikke op til MB..

Fra : Kongen

Dato : 12-10-02 16:13

Det gør Sonofon heller ike. Deres MB pris er i øvrigt lavere.