TV2 og deres konsol
Fra : Jonas Voss

Dato : 10-10-02 06:03

For noget tid siden harcelerede jeg her i gruppen over TV2 nyhedernes
konsol, og deres manglende understøttelse af OS X brusere (prøvede kun
OS X brusere), og sendte et sobert smædebrev (oxymoron?) til deres
redaktion. Jeg foreslog dem, at når de nu insisterede på at lave noget
der ikke var platformsuafhængigt kunne de i det mindste gøre linkene
til RealPlayer-filerne tilgængelige, så almindelig dødelige brugere
havde mulighed for at tilgå dem, uden at skulle URL-hacke sige igennem
deres site.

Da jeg ikke havde fået noget svar, regnede jeg med at min mail var
røget i /dev/null, men søreme om jeg ikke, da jeg prøvede at se
nyhederne Live i går, bliver mødt af en flink skærm der fortalte mig,
at RealPlayer Plug-in ikke var installeret, men at linkene til filerne
var sådan og sådan.

Nu vil jeg ikke tage al credit for ændringen, for der må være mange
der har sendt dem mails, men det er dog rart at se, at de stadig, til
en hvis grad lytter til brugerne.

Go' stil TV2.