/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Mailforwarding Speednames til StofaNet
Fra : Gorm Vognsen Jensen


Dato : 11-01-01 21:39

Hej!

Jeg købte i oktober et domæne hos Speednames til familien. Jeg har siden
haft problemer med at videresende post til en adresse hos stofanet.

Jeg får en "Delivery Status Notification (Delay)" fra
postmaster@primary.mail.ascio.net:
<<
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipients has been delayed.
XXXX@mail1.stofanet.dk
>>

Beskeden kommer som oftest frem efter 3-4 timer, men i begyndelsen gik
enkelte beskeder simpelthen tabt. Og strengt taget er jeg ikke sikker på, at
det ikke sker stadig, da jeg ikke har testet særlig intensivt.

Jeg har før prøvet at sende to beskeder, en til hver adresse. Den til
original adressen (StofaNet) går hurtigt igennem, mens den over Speednames
bliver forsinket. Der har slet ikke været problemer med forwarding til en
adresse hos TeleDanmark og heller ikke fra et andet domæne hos SpeedNames
til WorldOnLine.

Er der andre, der oplever det samme? Jeg har henvendt hos både SpeedNames og
StofaNet, men det har ikke betydet noget.

Med venlig hilsen
Gorm Vognsen Jensen
Smørumnedre



 
 
Kasper (12-01-2001)
Kommentar
Fra : Kasper


Dato : 12-01-01 12:10


"Gorm Vognsen Jensen skrev i en meddelelse"

> Er der andre, der oplever det samme? Jeg har >henvendt hos både
SpeedNames og > StofaNet, men >det har ikke betydet noget.

Ja, jeg har oplevet præcis samme problemer. Jeg kontaktede Speednames
support, som mente, der ikke var noget galt med deres forwarding. Jeg har
dog oplevet det ca. tre eller fire gange, hvor jeg ikke modtager nogle
mails, og lige pludselig kommer der en bunke dagen efter. Afsenderne af
mails får samme fejlmeddelse, som du også citerer ovenfor.

Mvh. Kasper




Martin (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 19-01-01 16:52

Kender også problemet....

Mail'en kommer geren efter nogle få timer...

/Martin Jensen


"Gorm Vognsen Jensen" <REMOVEgorm@vognsen-jensen.dk> wrote in message
news:93l5ng$6cu$1@news.inet.tele.dk...
> Hej!
>
> Jeg købte i oktober et domæne hos Speednames til familien. Jeg har siden
> haft problemer med at videresende post til en adresse hos stofanet.
>
> Jeg får en "Delivery Status Notification (Delay)" fra
> postmaster@primary.mail.ascio.net:
> <<
> This is an automatically generated Delivery Status Notification.
> THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
> YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
> Delivery to the following recipients has been delayed.
> XXXX@mail1.stofanet.dk
> >>
>
> Beskeden kommer som oftest frem efter 3-4 timer, men i begyndelsen gik
> enkelte beskeder simpelthen tabt. Og strengt taget er jeg ikke sikker på,
at
> det ikke sker stadig, da jeg ikke har testet særlig intensivt.
>
> Jeg har før prøvet at sende to beskeder, en til hver adresse. Den til
> original adressen (StofaNet) går hurtigt igennem, mens den over Speednames
> bliver forsinket. Der har slet ikke været problemer med forwarding til en
> adresse hos TeleDanmark og heller ikke fra et andet domæne hos SpeedNames
> til WorldOnLine.
>
> Er der andre, der oplever det samme? Jeg har henvendt hos både SpeedNames
og
> StofaNet, men det har ikke betydet noget.
>
> Med venlig hilsen
> Gorm Vognsen Jensen
> Smørumnedre
>
>



Kenneth Lavrsen (06-03-2001)
Kommentar
Fra : Kenneth Lavrsen


Dato : 06-03-01 15:40

Jeg har samme problem.
Og jeg har forward til UNI2. Så det er ikke et Stofanet problem. Det
er vist generelt et Speednames problem.

Mails kommer frem med 4-6 timers forsinkelse. Afsenderen modtager en
advarsel om forsinket mail HVER GANG. Det er jo ikke til at bruge til
noget i praksis.

Jeg har prøvet at kontakte Speednames men de har ikke svaret i flere
dage selvom jeg har prøvet at skrive flere gange.

Har I nogle email adresser hos Speednames der bliver læst og svaret
på?

Har I et telefon nummer? Jeg burde aldrig have signet op hos en
udbyder der ikke tilbyder kundeservice via telefon!!!!

Så har jeg lært det! The hard way!!!
Jeg har slået deres adresse op i telefon bogen Hemmeligt nummer!!!!

Kenneth

PS: Jeg vil gerne kontaktes af andre med samme problem via email
og/eller her.

Kenneth
kjl@inet.uni2.dk
(kenneth@lavrsen.dk virker jo alligevel af røven til)

--
Kenneth Lavrsen
Glostrup, Denmark
kjl@inet.uni2.dk

Søren Boll Overgaard (06-03-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 06-03-01 15:51

On Tue, 06 Mar 2001 15:39:30 +0100, Kenneth Lavrsen wrote:

>Mails kommer frem med 4-6 timers forsinkelse. Afsenderen modtager en
>advarsel om forsinket mail HVER GANG. Det er jo ikke til at bruge til
>noget i praksis.

Mon ikke de arbejder på sagen?
Har du kigget på en evt. statusside (hvis de har en sådan).

>Jeg har prøvet at kontakte Speednames men de har ikke svaret i flere
>dage selvom jeg har prøvet at skrive flere gange.

Personligt ignorerer jeg også folk der mener de skal sende samme mail flere
gange. Det gør speednames sikker ikke, men det virker ikke alene dumt, men
nærmest kundeagtigt at sende samme mail flere gange. Hvad er det du tror der
sker ved at sende samme mail igen og igen?

>Har I nogle email adresser hos Speednames der bliver læst og svaret
>på?

Kig på deres webside.


>Så har jeg lært det! The hard way!!!
>Jeg har slået deres adresse op i telefon bogen Hemmeligt nummer!!!!

Jeg fik omtrent 20 udråbstegn i overskud da jeg læste ovenstående. Hvis du
har formatteret dine mails til speednames på samme måde, så fremmer det
næppe deres engagement.

Det korte af det lange. Jeg kan godt se at det er frusterende at din
maillevering er defekt, men at droppe almindelig høflighed som en følge
heraf er jo nærmest dumt.

--
Søren O.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
- Unkown

Kenneth Lavrsen (06-03-2001)
Kommentar
Fra : Kenneth Lavrsen


Dato : 06-03-01 23:13

>
>Mon ikke de arbejder på sagen?
>Har du kigget på en evt. statusside (hvis de har en sådan).
De har ingen status side.
Der har været indlæg her om samme problem siden december sidste år.
Jo. De har arbejdet hårdt på problemet. Meget hårdt.

>>Jeg har prøvet at kontakte Speednames men de har ikke svaret i flere
>>dage selvom jeg har prøvet at skrive flere gange.
Jeg skrev kun mere end een gang fordi de ikke svarede. Hvad skal man
gøre? Bare sætte sig ned og vente. Til næste jul måske?

>Personligt ignorerer jeg også folk der mener de skal sende samme mail flere
>gange. Det gør speednames sikker ikke, men det virker ikke alene dumt, men
>nærmest kundeagtigt at sende samme mail flere gange. Hvad er det du tror der
>sker ved at sende samme mail igen og igen?
Kundeagtigt? Det er hvad jeg er. KUNDE.
Kundeagtigt. Hvilket firma arbejder du for hvor man bruger
"kundeagtigt som et skældsord"? Hos os (Motorola) er Total Customer
Satisfaction altid prioritet nummer eet. Jeg ville kunne blive fyret
for en holdning som din.

>>Har I nogle email adresser hos Speednames der bliver læst og svaret
>>på?
>
>Kig på deres webside.
Der er INGEN!
Jeg har set på deres web side. Har du???

>>Så har jeg lært det! The hard way!!!
>>Jeg har slået deres adresse op i telefon bogen Hemmeligt nummer!!!!
>
>Jeg fik omtrent 20 udråbstegn i overskud da jeg læste ovenstående. Hvis du
>har formatteret dine mails til speednames på samme måde, så fremmer det
>næppe deres engagement.
>Det korte af det lange. Jeg kan godt se at det er frusterende at din
>maillevering er defekt, men at droppe almindelig høflighed som en følge
>heraf er jo nærmest dumt.
Kalder du din email for "høflig"? Man skal ikke kaste med sten når man
selv bor i et glashus.
Hvorfor svarer du på mit indlæg når du INTET har at sige andet end at
kaste mudder?

--
Kenneth Lavrsen
Glostrup, Denmark
kjl@inet.uni2.dk

Søren Boll Overgaard (07-03-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 07-03-01 08:41

On Tue, 06 Mar 2001 23:13:04 +0100, Kenneth Lavrsen wrote:

>Kalder du din email for "høflig"? Man skal ikke kaste med sten når man
>selv bor i et glashus.
>Hvorfor svarer du på mit indlæg når du INTET har at sige andet end at
>kaste mudder?

Jeg kalder min post realistisk. Med høflighed mener jeg simpel netikette.
Jeg svarer på dit indlæg fordi jeg vil forsøge at forklare dig hvad der nok
ikke kan anbefales ved interaktion med en udbyder. (gentagne emails,
versaler og udråbstegn). Det er muligt at i hos Motorola ikke opfatter den
slags som uhøfligt, men det gør de fleste[TM] andre, jvf.
http://www.usenet.dk/netikette/.

FUT.

--
Søren O.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
- Unkown

Kenneth Lavrsen (08-03-2001)
Kommentar
Fra : Kenneth Lavrsen


Dato : 08-03-01 18:50

Jeg skylder både Speednames og UNI2 og jer der også har problemet en
opfølgning.
Jeg er nu kommet i dialog med Speednames. Ikke bare dialog men daglig
dialog, så der er jo godt. Jeg er også i dialog med UNI2.
Og Speednames og UNI2 er i dialog med hinanden. De startede med at
give hinanden skylden men efter at Speednames fandt ud af at jeg også
taler med UNI2 så ser det ud til at der arbejdes seriøst på tingene.

Jeg tror allerede at der er arbejdet på noget i begge ender og hele
dagen idag er emails blevet forwarded til min UNI2 account på få
sekunder. Jeg bliver ved med at følge op indtil jeg har fået at vide
at problemet er permanent løst. Skulle det tage et par uger at løse
problemet så lever jeg gerne med det. Bare der er dialog så finder man
sig egentlig i meget som kunde.

Så der er lys forude. I andre der også har problemet skal måske lige
prøve at se om løsningen på mit problem også er løsningen på jeres.
Ellers synes jeg at i skal henvende jer igen. Men lad os lige se tiden
an en enkelt dag mere. Jeg er forsigtigt optimistisk nu.

Jeg skal i denne forbindelse nævne at UNI2 altid svarer på mine
support emails 2-3 timer efter at de modtager dem. Det er flot.
Man får alligevel noget for pengene.

(Nu mangler jeg bare at de får web baseret email ).

Jeg vender tilbage når jeg har mere nyt. Jeg svarer også jer der har
skrevet direkte til mig senere i aften når jeg har spist. Jeg sætter
virkelig pris på jeres emails og jeg skal nok prøve at hjælpe jer.

Kenneth
--
Kenneth Lavrsen
Glostrup, Denmark
kjl@inet.uni2.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste