Reduktil
Fra : Annemone

Dato : 09-10-02 21:29

Hej!

Er der nogen her der har erfaring med Reduktil?
Hvis der er hvad er de så?
Ka`` de bruges?

Med venlig hilsen
Ena

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 15-10-02 19:24

Jeg prøvede dem i 2 måneder, og tabte ca. 3 kg. om måneden på det.
Så er det op til ens pengepung om det er det værd...... (de er RET dyre).

Derudover har der været stor diskussion om de er farlige - de er taget af
det italienske marked f.eks pga. for mange dødsfald ved brug af dem.....

Dennis

Fra : Freedom

Dato : 17-10-02 22:48

> [...]
> det italienske marked f.eks pga. for mange dødsfald ved brug af dem.....

Jeg har spist den i næsten et år, tabt 30 kilo, de er dyre JA, men de gør et
eller andet, desværre får jeg ofte hovedpine når jeg spiser dem og har pt.
en pause.

Det er 27 dødsfald ud af milioner som har spist pillerne, og desuden er folk
døde af forskellige ting, nogle hjertestop og andre noget andet, intet har
kunne sikkert bevist at dem som er døde er døde pga brugen af reductil!!!
Har læst en del om dette!

Iben