Hvad må jeg gi' for denne luftbøsse?
Fra : g-mc

Dato : 09-10-02 20:42

Hej Ng.
Jeg har kikket lidt på en brugt Gamo Hunter 440 Cal 22. luftbøsse. Den er ca
5 år gammel men ellers i pæn stand uden for mange ridser, der er monteret en
mindre kikkert (kan ikke huske str). Mit spørgsmål er nu, hvormeget må
såddan en fætter ca.koste??.
Mvh g-mc

Fra : Bo Havmand

Dato : 10-10-02 11:59

du må højst give ca. 1500 kr. da luftbøssen ikke er en af de dyre
modeller og kikkerten er ikke speciel god - for det meste.

Bo M. Havmand

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 16-10-02 07:58

jeg ville sige max en 1000 hvis den er i superb stand. Gamo er ikke et
særlig godt mærke, de er svage, og kvaliteten halter en del. hvis jeg var
dig ville jeg gå efter en Wiehrauch eller som andet valg en RWS (Diana).
ydermere ville jeg vælge en .177 riffel da de fleste luftrifler er for svage
til at skyde godt med et godt .22 cal hagl, hvis du vil skyde med .22 cal er
de store modeller inden for RWS ok, men har dog et kraftigt rekyl(for en
luftriffel) og er ganske tunge, Wiehrauch har en der hedder noget med "90"
så hut jeg visker....den er med gasram fra theoben, og er en ganske lækker
riffel !

Lasse
Theoben Eliminator .22 gasram luftriffel bushnell trophy 4-12x40
Career 707 .22 trykluft riffel simmons 8-32x50

Fra : flatbush

Dato : 20-06-03 14:19

"Lasse Lundberg" skrev d. 16-10-02 07:58 dette indlæg :
> [...]
> Theoben Eliminator .22 gasram luftriffel bushnell trophy 4-12x40
> Career 707 .22 trykluft riffel simmons 8-32x50

Hej Lasse eller andre Theoben ejere.
Er der nogen der kan fortælle mig hvor man skaffer en Theoben Eliminator
i Danmark?.
Jeg har prøvet flere sports/våben handlere uden held.
Jeg har en Weihrauch HW 90 med theoben gas ram, i .22,men mangler en .25
med lidt mere power.
Hilsen
flatbush

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 25-06-03 14:00

"flatbush" <flatbush.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har prøvet flere sports/våben handlere uden held.
> Jeg har en Weihrauch HW 90 med theoben gas ram, i .22,men mangler en .25

jeg har prøvet at skrive til dig uden held....dump mig en mail

Lasse