Re vinterprojekt i d.b.m
Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-10-02 19:05

Hvor mange tænder er dit bageste kædehjul på?? det ser noget mindre ud end
et 48 tands, der er originalmonteret.

Allan Bojesen

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 09-10-02 20:20

> Hvor mange tænder er dit bageste kædehjul på?? det ser noget mindre ud end
> et 48 tands, der er originalmonteret.
>
> Allan Bojesen
________________________

Sjovt - det lurrede jeg også lidt på.
Hvilken slipon er det i øvrigt du kører med... tar' jeg helt fejl, hvis jeg
gætter på en laser??

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-10-02 21:54

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sjovt - det lurrede jeg også lidt på.
> Hvilken slipon er det i øvrigt du kører med... tar' jeg helt fejl, hvis
jeg
> gætter på en laser??

Det er den orginale der sidder på cyklen.
Den jeg har taget et billede af, som jeg har købt, er en Yoshimura slip-on.
Den ser oprindeligt
anderledes ud. Men tidligere ejer "Tommy Fer" syntes den var for tung(tror
jeg) så han fik en til at lave et nyt
"cover" til den , og så blev det ellers popnittet.. Det ser okay nice ud !!
Lyden er også godt.. Jeg har hørt en potte magen
til.

> Psycho Cowboy
> Babygixxer
/Thomas
GSX-R 250

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-10-02 21:49

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange tænder er dit bageste kædehjul på?? det ser noget mindre ud end
> et 48 tands, der er originalmonteret.

Jeg må jo indrømme jeg ikke har talt efter. Men jeg tror faktisk det er det
orginale.. Men jeg skal ikke kunne sige det.. :)

> Allan Bojesen

/Thomas
GSX-R 250