kravle på
Fra : kear

Dato : 25-02-01 14:37

Man kravler på, gør det nødvendige, det var det lillemor!
Hvordan får i det gjort til et problem?

Fra : Tomas O.

Dato : 25-02-01 15:02

"kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:kV7m6.113$Bi4.6138@news.get2net.dk...
> Man kravler på, gør det nødvendige, det var det lillemor!
> Hvordan får i det gjort til et problem?

Der er vist dømt troll.

Hilsen
Tomas O.
PS. ignorér denne poster.

Fra : Chokmah

Dato : 25-02-01 16:36

"kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Man kravler på, gør det nødvendige, det var det lillemor!
> Hvordan får i det gjort til et problem?
spores der en interesse for at få det gjort til et problem ?
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 25-02-01 15:05

Hej kear :0) (and welcome on board)

"kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Man kravler på, gør det nødvendige, det var det lillemor!
> Hvordan får i det gjort til et problem?

Han kravler på, gør det nødvendige - det var det...
- og så basker lillemor ham en på skrinet, fremdrager en yderst lækker
lille, lilla påspændingsdildo og boller ham brutalt i røven, for det får
hende til at komme...
Skulle det så være et problem? *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : kear

Dato : 26-02-01 00:27

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - og så basker lillemor ham en på skrinet, fremdrager en yderst lækker
> lille, lilla påspændingsdildo og boller ham brutalt i røven, for det får

sådan er lillemor slet ikke.

Fra : Gitte Beyer

Dato : 26-02-01 15:50

>sådan er lillemor slet ikke.

Sikkert ikke, for så havde hun forladt dig for længst og opsøgt rigtig
sex et andet sted.

MVH
Gitte

Fra : Tomas O.

Dato : 25-02-01 21:20

"kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:kV7m6.113$Bi4.6138@news.get2net.dk...
> Man kravler på, gør det nødvendige, det var det lillemor!
> Hvordan får i det gjort til et problem?

Lad mig gætte: du går på Halmtorvet og får sex, for af rigtige
kvinder får du intet.*G*

Tomas O.

Fra : kear

Dato : 26-02-01 00:26

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Lad mig gætte: du går på Halmtorvet og får sex, for af rigtige
> kvinder får du intet.*G*
>
> Tomas O.

Du gætter forkert!

Fra : Tomas O.

Dato : 26-02-01 06:47

"kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:Yxgm6.498$Bi4.17251@news.get2net.dk...
SNIP
> Du gætter forkert!

Men du er en troll! Der gættede jeg rigtigt.

Tomas O.
FUT dk.admin.netikette

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 01:44

On Sun, 25 Feb 2001 20:19:55 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>"kear" <alroyto@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:kV7m6.113$Bi4.6138@news.get2net.dk...
HI Tomas

>Lad mig gætte: du går på Halmtorvet og får sex, for af rigtige
>kvinder får du intet.*G*
følg med tiden tomas :) hele geschæften på halmtorvet er i største
diskretion rygget om på sdr. boulevard navneligt på stræning hvor
linje 10 drejer fra i mod bane legmet hvis man kommer ned at sr
boulevard selvfølig omvendt hvis man kommer fra Byen på vej op / ind i
westerbro :)
bare lige så ham du svare er ointeret når han går skuffet fra det
næste hald bald i skjern !
MvH
Bo