Uhelds-statistik på motorcykler
Fra : Claus Lorentzen

Dato : 09-10-02 17:29

Hey!

Der er ikke kommet nye tal, men jeg har ændret lidt på graferne,
og givet dem nogle korte kommentarer med på vejen.

Hvis du har interesse er adressen:
http://www.sitecenter.dk/claus-lorentzen/uheld/

Forslag er velkomne.

mvh
ClausL
XJ600

Fra : Bjørn S

Dato : 09-10-02 20:38

"Claus Lorentzen" <lorentzen@privat(fjerndette).dk> skrev i en meddelelse
> Hey!
>
> Der er ikke kommet nye tal, men jeg har ændret lidt på graferne,
> og givet dem nogle korte kommentarer med på vejen.

Egentlig overraskende "positive" tal. Jeg har altid troet Danmark lå "efter"
, med høje ulykkes-tal. Måske stadigt på totalen, men det er da gledeligt at
se at MC'isterne ikke er over-representert.

Til en sammenligning, kig her : http://www.ba.no/63/77/73/7.html

/ Bjørn

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 10-10-02 08:16

> [...]
at
> se at MC'isterne ikke er over-representert.

Ja, jeg blev også overrasket. Samtidig frygter jeg det kommer til at se
noget anderledes ud når vi får 2002 tal, jeg synes at det virker som om at
der har været en del alvorlige uheld henover sommeren.
Desværre varer det nok en rum tid før vi får tallene.

mvh

ClausL

XJ600