iChat
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 09-10-02 17:14

Da man for nogle år siden var en af de første der havde anskaffet sig en GSM
mobiltelefon, så havde man ikke meget at bruge sms-funktionen til, fordi man
ikke havde nogen som helst at skrive til.

Hvis man nu anskaffer sig en mobil med farveskærm og GPRS (har jeg tænkt mig
at gøre), så er det ærgeligt at GPRS ikke er så udbredt og de færreste
WAP-sider er i farve (okay - det er jeg ikke sikker på).

Nu ser jeg på iChat - det er jo et fint program, men jeg har ikke nogen at
chatte med. Jeg har ICQ, og dem jeg kender rundt omkring har ICQ, men iChat
virker lidt mere gennemført og mere elegant.
Kan man finde chatrooms som sådan nogen steder? Ligesom vi engang kunne
chatte i et rum der hed mediamac.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-10-02 19:58

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> writes:

> Hvis man nu anskaffer sig en mobil med farveskærm og GPRS (har jeg tænkt mig
> at gøre), så er det ærgeligt at GPRS ikke er så udbredt

Øhh, GPRS har nu virket helt fint for mig. Som regel skyldes udfald,
at nettet er overbelastet, eller at der er dårlig modtagelse. Mig
bekendt understøtter *alle* sendemaster da GPRS.

> og de færreste
> WAP-sider er i farve (okay - det er jeg ikke sikker på).

I og med at man betaler i omegnen af 25 kroner per overført megabyte
er regner jeg det for en fordel, at der anvendes sort/hvide billeder

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh