karaoke program ?
Fra : bongii

Dato : 09-10-02 16:43

Hej ng.
Er der en der har et link til et karaoke program eller har et liggende, ?`

Med venlig hilsen
Jesper c

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 09-10-02 17:17

"bongii" <bongii@os.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en der har et link til et karaoke program eller har et liggende, ?`

Har du søgt på www.google.com ?

Mvh. Lars

Fra : bongii

Dato : 09-10-02 21:53

ja, men der er en masse lort.. Havde håbet på at i kunne dele nogle
erfarringer med gode / dårlige programmer til karaoke..

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 10-10-02 08:26

"bongii" <bongii@os.dk> skrev i en meddelelse
> ja, men der er en masse lort.. Havde håbet på at i kunne dele nogle
> erfarringer med gode / dårlige programmer til karaoke..

OK. Jeg har desværre ikke selv kendskab til nogen.
Håber du finder et godt program!

Mvh. Lars

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-10-02 16:52

bongii wrote:
> Hej ng.
> Er der en der har et link til et karaoke program eller har et
> liggende, ?`
>
> Med venlig hilsen
> Jesper c

Når du siger "Karaoke-program", hvilken løsning tænker du så på?
Der findes "tricks" til at fjerne vokalen fra "ganske almindelig popmusik",
men de virker ikke altid (det har noget at gøre med hvordan musikken er
blevet indspillet og involverer fasevending eller noget i den stil).
Nogle DVD afspillere har Karaoke-funktion og mikrofonindgange. Så, hvis det
der Karaoke-DVD er en slags standard, så må der der vel findes software
DVD-afspillere der kan det? F.eks WinDVD eller lignende. Prøv at kigge på
Intervideo's hjemmeside.

-Sune (der drømmer om at synge Craig David's "Fill me in" på Karaokebar)

Fra : Lars Bernau

Dato : 10-10-02 19:03

In article <ao477t$316h$1@news.cybercity.dk>,
salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk says...

> [...]
> men de virker ikke altid (det har noget at gøre med hvordan musikken er
> blevet indspillet og involverer fasevending eller noget i den stil).

Så regel ikke med et udpræget godt restutalt.... Plus det er et h....'s
arbejde.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : bongii

Dato : 10-10-02 23:14

Tak for de mange svar. Jeg leder videre :)

Sune har du navnet på nogle af de programmer der kan fjerne vokalen fra en
sang ?

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-10-02 00:45

bongii wrote:
> Tak for de mange svar. Jeg leder videre :)
>
> Sune har du navnet på nogle af de programmer der kan fjerne vokalen
> fra en sang ?

Nej desværre ikke, men prøv ovre i news:dk.kultur.musik.produktion
Der er nok nogen der ved mere.

mvh
Sune Salminen

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 12-10-02 13:32

Lars Bernau <sirsp@malot.dk> skrev i

> Så regel ikke med et udpræget godt restutalt....

Det er korrekt.

> Plus det er et h....'s arbejde.

Hvordan det? Man åbner fx CoolEdit, foretager 2-3 museklik og
drikker en kop kaffe - that's that.

Fra : Lars Bernau

Dato : 12-10-02 14:17

In article <3da81652$1@news.securix.dk>, usenet@_FJERN_londahl.dk says...
> Lars Bernau <sirsp@malot.dk> skrev i

> Det er korrekt.

> Hvordan det? Man åbner fx CoolEdit, foretager 2-3 museklik og
> drikker en kop kaffe - that's that.

Det er et he....'s arbejde hvis man skal have resultatet til at lyde
ordentligt !