Andet multimedie
bentjuul 3670
OT?? Billig streamer til bil
Fra : Bo Dudek

Dato : 09-10-02 16:37

Hejsa

Jeg har en idé om, at dette er lidt OT, men bær lige over med mig, for
jeg er RET sikker på, at mange, der bruger denne NG ligger inde med
svaret.

Sagen er den, at jeg netop er blevet færdig med en ny hjemmeside for
min kæreste, der omhandler råd om ernæring mm - og i den forbindelse
skal jeg have gjort lidt reklame for siden. Jeg vil bl.a. have en
'streamer' til bilen, som skal placeres på kofangeren, og bogstaverne
skal være skåret ud - men jeg skal ikke bruge mere end 2-3 stykker, og
designet er underordnet, bare det er bogstaver.

Hvordan skal jeg tackle dette??

Mvh
Bo Dudek
www.gladogslank.dk
www.bodudek.dk

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Digit

Dato : 09-10-02 16:48

»Bo Dudek« lavede et kragehop, og skrev:

> [...]
| skal være skåret ud - men jeg skal ikke bruge mere end 2-3 stykker, og
| designet er underordnet, bare det er bogstaver.

Guten' heute

Hvis du har en hjemme-inkjet eller en laser er det vel bare at skaffe papir
og ellers printe et bogstav ud af gangen.
Jeg er ikke helt sikker på hvor du skal få fat i sådan noget "klistermærke"
papir/plast i A4, men et godt bud ville være din lokale papir pusher
(Electronic world, Bilka, et kopicenter etc.)
Du kunne også selv lime bostaverne fast med noget af det der "opslagstavle"
lim (det kan fjernes igen - har glemt hvad det hedder). De skal nok
lamineres eller lakeres hvis du vælger dette.

Du kunne for så vidt bruge wordpad.

Mine .2$

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : itgrafen

Dato : 09-10-02 20:26

Hej Bo,

der er et sted her i Aalborg der laver trykte reklamer, også i små eller
enkelt oplæg.
jeg skal lige finde et telefonnummer til dem, så de kan oplyse om pris osv.
du får det i løbet af i morgen.

vh
dorthe

ps: flot side og vigtigt indhold

Fra : Christian Catu

Dato : 09-10-02 21:25

"itgrafen" <dorthe@itgrafen.dk> wrote in message
> [...]
> enkelt oplæg.
> jeg skal lige finde et telefonnummer til dem, så de kan oplyse om pris

www.vester-kopi.dk

/Catu

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-10-02 05:11

[...]

>www.vester-kopi.dk

er linket dødt?? virker i hvert fald ikke her :/

;vh
Bo Dudek
www.gladogslank.dk
www.bodudek.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-02 05:28

Thu, 10 Oct 2002 04:10:35 GMT, skrev bo@FJERNbodudek.dk (Bo
Dudek):

>er linket dødt?? virker i hvert fald ikke her :/

fjern -

http://www.vesterkopi.dk/

Fra : Villy Erichsen

Dato : 10-10-02 03:53

Bo Dudek wrote:

> [...]
> skal være skåret ud - men jeg skal ikke bruge mere end 2-3 stykker, og
> designet er underordnet, bare det er bogstaver.

Køb selvklæbende bogstaver i en hobbyforretning - de fås i alle str. og
forsk. farver.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-10-02 05:09

[...]

>Køb selvklæbende bogstaver i en hobbyforretning - de fås i alle str. og
>forsk. farver.

denne mulighed har jeg også selv overvejet, men jeg er bare bange for,
at det alt for hurtigt vil se amatøragtigt ud med dansende bogstaver..
;)

Mvh
Bo Dudek
www.gladogslank.dk
www.bodudek.dk

Fra : Claus

Dato : 14-10-02 12:20

Hej Bo,

Prøv at ringe til Henrik på www.grafikfabrikken.dk - og så bor han lige i
nærheden af dig

Claus

Fra : Aphex

Dato : 10-10-02 05:21

Bo Dudek wrote:
> [...]
> kofangeren, og bogstaverne skal være skåret ud - men jeg skal ikke
> bruge mere end 2-3 stykker, og designet er underordnet, bare det

www.klik1skilt.dk/bildeko.html

4 styk 5x45 cm til 165,- incl. moms med dag-til-dag levering. de
svarer hurtigt på spørgmål.

--
Jesper

Fra : Niels Svendsen

Dato : 10-10-02 22:24

Prøv i en skibsudstyrsforretning.
De har forskellige former for bogstaver til navne på skibe.
Det ser godt ud og det holder til vind og vejr.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Luffemand