Kompliceret spørgsmål
Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 09-10-02 16:13

Hej alle

Jeg har et lidt kompliceret spørgsmål. I en form har jeg indsat en tabel.
Her er det meningen at jeg i hver række skal have nogle valgmuligheder, men
hvor man kan kan vælge en. Og i næste række ligeså... Men når jeg laver min
tabel. Så gør den sådan at der i hele tabellen kun er en markering (har
brugt den runde "options button". Forstår i mit spørgsmål? Jeg har ikke et
link, da jeg endnu ikke har fået lagt det ud, men under preview kan jeg kun
vælge en i hele tabellen. Og jeg synes ikke at jeg kan indsætte en form i
formen...

MVH
Hans

Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 09-10-02 16:47

Det lykkedes mig selv at finde ud af det... Man skulle jo selvfølgelig bare
kalde dem noget forskelligt i group name... Men tak alligevel.

MVH
Hans