Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Billigste abb. ?
Fra : Klitgaard

Dato : 09-10-02 15:30

Hej.

Simpelt spørgsmål: Hvilket selskab har det billigste fastnets-abb.?

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Lars BC

Dato : 09-10-02 20:17

On Wed, 9 Oct 2002 16:30:06 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:

>Simpelt spørgsmål: Hvilket selskab har det billigste fastnets-abb.?

Umiddelbart ville jeg sige Telia som tager 99 kr om måneden i abb. men
de har ikke de billigste minutpriser. Det er faktisk ikke så simpelt
aligevel fordi der hele tiden kommer nye priser fra de forskellige
selskaber.

Lars

Fra : Klitgaard

Dato : 09-10-02 21:46

"Lars BC" <lars@ofir-spamnejtak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de har ikke de billigste minutpriser. Det er faktisk ikke så simpelt
> aligevel fordi der hele tiden kommer nye priser fra de forskellige

Ok takker for hjælpen. Har også gransket lidt i sagen ,og fundet frem til at
TeleDKs Mini Tele abb. må være det billigste?
http://www.teledanmark.dk/menu/sm1310.htm

Men okay, det drejer som en 7-8 kr. mindre om mdr i forhold til Telia

Fra : Lars BC

Dato : 09-10-02 22:44

On Wed, 9 Oct 2002 22:45:53 +0200, "Klitgaard"
> [...]

>http://www.teledanmark.dk/menu/sm1310.htm
>
>Men okay, det drejer som en 7-8 kr. mindre om mdr i forhold til Telia

Så skal du bare være sikker på at du ikke snakker for mere end 35 kr.
i kvartalet ellers begynder det at koste 4 gange normalprisen. Så
kommer du lige pludslig til at betale 1 kr. i minuttet om dagen og 56
øre i minuttet om aftenen/natten.

Lars

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-10-02 22:21

Hej

Lars BC <lars@ofir-spamnejtak.dk> wrote:

>Umiddelbart ville jeg sige Telia som tager 99 kr om måneden i abb. men
>de har ikke de billigste minutpriser.

Et abb. hos Telia eller Sonofon, til kr. 99,-/md. kunne jo så kombineres
med et prefix abb. hos Universal Telecom, opkaldsafgift 19 øre,
samtalepris dagtid 18 øre, aften/nat/Søndag 10 øre.

Så kan det vist ikke gøres billigere - Men ok, spørgeren spurgte ikke
til samtalepriser, men kun til billligste abb.

Bemærk iøvrigt at abonnementspriserne reguleres pr. 1 januar, i
opadgående retning for PSTN, og nedad for ISDN, ihvertfald hos TDC, så
de øvrige følger nok efter.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Mark Beaumont

Dato : 10-10-02 03:06

Klitgaard wrote:
> Simpelt spørgsmål: Hvilket selskab har det billigste fastnets-abb.?

Måske et simpelt spørgsmål, men der findes ingen simple
svar (på dette spørgsmål).

Hos Telia og Sonofon koster det 99 kr. pr. måned i abonnment,
Sonofons minutpriser er dog lidt lavere end Telia´s.
Du kan se Sonofons minutpriser her http://shorterlink.com/?35SF3W

Hvis du snakker meget i telefonen om søndagen, kan "Tele2Weekend+"
måske være det billigste.
Hvis du ikke snakker ret meget i telefon, kan "Tele Danmark Mini Tele"
måske være det billigste.
Hvis du er mobilkunde hos debitel, og snakker rigtig meget i fastnet
telefon, kan "Debitel fastNET DIREKTE BONUS" måske være det
billigste.
o.s.v.
Du kan prøve at se på http://www.teleprisguide.dk

Hvis du er medlem af en forening eller organisation, som har en speciel
aftale, kan du måske få det endnu billigere. Det kunne f.eks. være

http://www.bl.dk
http://www.forbrugsforeningen.dk
http://www.lic.dk
http://www.Forbrugerliv.dk