Printer problem
Fra : Michael Holm

Dato : 09-10-02 14:06

hej,
Vi har en Sharp 507, printer på vores netværk, har kørt fint i OS 9, men
i OS X (10.2.1) kan man ikke få lov at vælge bakke 3 og 4 - kun bakke 1
0g 2... (som udskriftsbakke)
har både prøvet at sætte den op via Appletalk og som Ip printer, i begge
tilfælde har jeg brugt os 9 printerbeskrivelserne.

I OS 9 går chooser jo ud og ser hvad der er installeret på printeren
(ram og skuffer) men det ser ikke ud som om OS X gør det, kan man gå ind
i printerbeskrivelsen og rette noget manuelt, så den "ved" at der er
installeret skuffe 3 og 4 ??
Eller anden hack mulighed

den anden dag så jeg et sted at man kan gå ind via browseren og se
hvilke printere der er tilsluttet, vist nok noget med det her Cups, som
jeg ikke kender måske kan man gøre noget den vej ??

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 09-10-02 16:28

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> hvilke printere der er tilsluttet, vist nok noget med det her Cups, som
> jeg ikke kender måske kan man gøre noget den vej ??

Jubii, fandt ud af at rette i printerbeskrivelsen, så den pr. default
har slået alle bakker til !
undskyld forstyrrelsen
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Hansen

Dato : 09-10-02 17:01

> [...]

> hvilke printere der er tilsluttet, vist nok noget med det her Cups, som
> jeg ikke kender måske kan man gøre noget den vej ??

Skriv:
http://localhost:631/
i browseren...Herfra er du på egen hånd
/Thomas

--
Reply to: thomash[at]skydebanen.net
iChat://thoomz

Fra : Michael Holm

Dato : 14-11-02 12:01

Thomas Hansen <thoomz@mac.com> wrote:

> Skriv:
> http://localhost:631/
> i browseren...Herfra er du på egen hånd
> /Thomas
Det her virkede i 10.2.1 men nu i 10.2.2. kan jeg ikke komme ind på
den,skal man nu slå det til et sted først ?

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 14-11-02 12:12

> Det her virkede i 10.2.1 men nu i 10.2.2. kan jeg ikke komme ind på
> den,skal man nu slå det til et sted først ?
nå men fandt lige ud af at hvis man skriver :
http://127.0.0.1:631/
så virker det, funny localhost/631 virker før

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk