nummerplade holder ?
Fra : Kim Borup Jacobsen

Dato : 09-10-02 12:51

Hej

nu kan jeg se en af mine venner har en dfm nummerplade holder. ret kinky.

spørgsmålet er. er der nogen der ved hvor man kan få fat i en nummerplade
holder, ikke nødvendigvis en dfm, der kunne også stå så meget andet på
den.

Trollo
GSX600F (88)

Fra : Claus Kenberg

Dato : 09-10-02 17:03

> spørgsmålet er. er der nogen der ved hvor man kan få fat i en nummerplade
> holder, ikke nødvendigvis en dfm, der kunne også stå så meget andet på
> den.

Hej

Den tror jeg vidst Morten Juel her fra gruppen kan klare. Prøv
http://www.starchild.dk

Mvh
Claus Kenberg

Fra : Morten Juel

Dato : 09-10-02 19:26

jeps, problemet er at der skal være flere før det kan betale sig !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 09-10-02 20:02

Hej Morten

Jeg er også med på en nummerpladeholder.

----og hvis vi går i action nu skulle det vel nok kunne lade sig gøre inden
den næste sæson

Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8
4700 Næstved

Honda CB500F 1975 - Nu med natskjorte

55739045 21646348

ivan@kloge.dk
www.kloge.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 11-10-02 10:18

"Ivan Nielsen" <snabela@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> ----og hvis vi går i action nu skulle det vel nok kunne lade sig gøre
inden
> den næste sæson

Du mener "inden _udgangen_ af næste sæson"?

--
Jørgen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-10-02 20:20

> jeps, problemet er at der skal være flere før det kan betale sig !

Jeg vil da godt have en, hvis de ikke koster for meget... Hvad ryger prisen
op på?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 09-10-02 23:27

> Jeg vil da godt have en, hvis de ikke koster for meget... Hvad ryger
> [...]
Mortens ligger på lige over 200 kr tror jeg nok, men så er de også pæne
mvh
Allan Nielsen
RF600R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-10-02 20:32

Morten Juel wrote:

> jeps, problemet er at der skal være flere før det kan betale sig !

Var det ikke M.Poll gutten der lavede nogle andre til 25,- stykket (på
noget vinyl-agtigt noget)?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Martin Poll

Dato : 10-10-02 18:41

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Var det ikke M.Poll gutten der lavede nogle andre til 25,- stykket (på
> noget vinyl-agtigt noget)?
> --
> mvh Jes Vestervang
> FZS600

Det har du fulstændig ret i Jes gluten . Jeg har stadig nogle tilbage, hvis
det skulle have nogles interesse. Se min hjemmeside under skilt.

Med venlig hilsen
Aprilia SL1000
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-10-02 12:42

Martin Poll wrote:

> Det har du fulstændig ret i Jes gluten .

Jeg er da ikke melet...?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Kim Borup Jacobsen

Dato : 10-10-02 08:08

On Wed, 09 Oct 2002 19:02:46 +0200, Claus Kenberg wrote:

> Hej
>
> Den tror jeg vidst Morten Juel her fra gruppen kan klare. Prøv
> http://www.starchild.dk
>
> Mvh
> Claus Kenberg

Tak for informationen :)

Men hvis der er flere der skal bruge skal der jo være klar enighed om
hvad der skal stå på dem da det ville blive en smule billigere..

--
Trollo
GSX600F (88)

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-10-02 17:17

On Thu, 10 Oct 2002 09:07:43 +0200, Kim Borup Jacobsen <kim@unix.dk>
wrote:
>Men hvis der er flere der skal bruge skal der jo være klar enighed om
>hvad der skal stå på dem da det ville blive en smule billigere..

Mon ikke det skulle være "(-; dk.fritid.motorcykel " hvis det var
folk her fra gruppen skulle blive enige om noget?

--
-jens
PS: ja, det er en fin dfm-plade jeg har