Boyesen Reeds - hvor?
Fra : Hekto

Dato : 09-10-02 12:17

Hvem forhandler Boyesen reeds i nærheden af Kbh.?

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2

Fra : Søren Lindholt

Dato : 09-10-02 12:45

Hekto <bs@hekto[REMOVE).dk> wrote in article
<MPG.180e2eaae13995cc9896b2@news.uunet.dk>...

> Hvem forhandler Boyesen reeds i nærheden af Kbh.?
>
> --
> Brian/Hekto

KS Motor i Vejle er importør ifl.g boyesen.com og må kunne forklare sig

Men ellers mener jeg der er en crossforhandler (måske i sorø) der har
sagerne...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-10-02 13:45

Hekto wrote:
> Hvem forhandler Boyesen reeds i nærheden af Kbh.?

Det har jeg jo også behov for at vide .. ;)

Jeg skrev på et tidspunkt til KS Motor da de ifølge Boyesen
er importører .. men fik aldrig noget svar, og har ikke lige
taget mig sammen til at høre dem igen...

--
Hans Joergensen, der hader at det bliver vinter snart :o/
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Hekto

Dato : 09-10-02 14:20

In article <slrnaq895o.dm7.haj@pesthest.nathue.dk>,
haj@mostlyharmless.telianisse.org says...

> Det har jeg jo også behov for at vide .. ;)
>
> Jeg skrev på et tidspunkt til KS Motor da de ifølge Boyesen
> er importører .. men fik aldrig noget svar, og har ikke lige
> taget mig sammen til at høre dem igen...

Hvad skal du dog med dem???? *G*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-10-02 21:18

Hekto wrote:
> Hvad skal du dog med dem???? *G*

De skal da erstatte de der gamle i Yamaha'en før de dør af
metal-træthed ... har læst et par steder at det godt kan ske
på en RD350'er ... ;) (At de så også skulle forbedre
bundtræk og respons er noget andet).

Hvad skal du måske med dem?

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-10-02 21:19

On 09 Oct 2002 20:17:35 GMT, Hans Joergensen
<haj@mostlyharmless.telianisse.org> wrote:

>Hvad skal du måske med dem?

Til at holde sammen på Kwapper-sakien før den falder fra hinanden af
metaltræthed

-M

Fra : Hekto

Dato : 09-10-02 22:13

In article <slrnaq93mv.dm7.haj@pesthest.nathue.dk>,
> [...]
> metal-træthed ... har læst et par steder at det godt kan ske
> på en RD350'er ... ;) (At de så også skulle forbedre

Tjaaaa .... være sikker på at jeg kan køre fra dig!!!! *GGG*

Selv om KR-1'en faktisk er rimelig kultiveret ved lave omdrejninger
(d.v.s. alt under 9.000 *G*) så ville jeg prøve om det var muligt at få
lidt bedre gasrespons og trækkraft i området omkring 3.000 omdr.

Ved 8.000 omdr. i 3. gear, er man jo slettet totalt i etatens analer, og
opnår aldrig mere status som værdig til at genehverve retten til at føre
motorkøretøj, hvis det er i bymæssig bebyggelse!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Hekto

Dato : 09-10-02 22:14

In article <slrnaq93mv.dm7.haj@pesthest.nathue.dk>,
haj@mostlyharmless.telianisse.org says...

> Hvad skal du måske med dem?

Har iøvrigt fået tilsendt denne adresse:

http://www.ebos.se/

Den ser lovende ud, og er vist god at have i baghånden. Priserne synes
rimelige.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-10-02 22:41

Hekto wrote:
> http://www.ebos.se/
> Den ser lovende ud, og er vist god at have i baghånden. Priserne synes
> rimelige.

Jah, den ser fin ud .. og Malmö er ikke engang udueligt at
køre til, det er jo lige ovre på den anden side af vandet