Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Meade ETX-70 og Nikon F-50
Fra : Frank N

Dato : 09-10-02 12:20

Hej,

Jeg har et teleskop af mærket Meade EXT-70 og overvejer at købe et
spejlrefleks-kamera så jeg kan tage billeder med teleskopet. Jeg har kigget
lidt på et brugt Nikon F-50 kamera, men jeg er lidt i tvivl om jeg kan bruge
det eller om det passer til.

Er der nogen der har erfaring med dette, eller har andre forslag?
Det drejer sig primært om astronomi-billeder, men landskabs-billeder kan
ikke udelukkes.

Mvh Frank

Fra : Rasser

Dato : 10-10-02 06:32