dvdregioner
Fra : Lone Koefoed

Dato : 09-10-02 11:44

Jeg lurer på: man har 5 gange til at skifte region på sit dvd-drev. Kan
man gøre noget, hvis nu man synes det er træls? Man kan jo købe
regionsfri dvdafspillere. Skal man geninstallere styresystemet, hvis man
vil mere end de 5 (hjælper det overhovedet?) eller skal man tænke sig
grundigt om inden man skifter 5. gang?

(osX.2, TiBook)
--
Lone

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 09-10-02 12:51

Lone Koefoed wrote on 09/10/02 12:44:

> [...]
> regionsfri dvdafspillere. Skal man geninstallere styresystemet, hvis man
> vil mere end de 5 (hjælper det overhovedet?) eller skal man tænke sig

Læs mere hér:

<http://www.wormintheapple.gr/macdvd/>

- og hér:

<http://www.opuscc.com/download/>

/Richard Nees

Fra : Lone Koefoed

Dato : 09-10-02 13:25

In article <B9C9E4B0.354B%nospam@absolutelynospam.gov>,
Richard Kruse Nees <nospam@absolutelynospam.gov> wrote:

> <http://www.wormintheapple.gr/macdvd/>
>
> - og hér:
>
> <http://www.opuscc.com/download/>

ok. det kunne man så ikke på min maskine. Jeg må bare begynde at tænke
mig om så
Men tak.
--
Lone

Fra : Michael Horn

Dato : 13-10-02 14:09

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Man har jo som standard 5 switche omgange for Zone-skift
>
> Jeg fik en fidus med at "Force Quite" DVD pgm. Da denne først skulle
> 'nedgradere' zoneskift-antal ved slutning af programmet..
>
> Det virkede ikke Nu må der gøres noget inden man er stock'ed på zone 1
> eller 2..

Denne fidus blev givet af Morten Reuppert

"Flash drevet, så det bliver regionsfrit, pachen til Toshiba combo
drevet
er just kommet:"

<http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/ldvdf.htm>

- Det virkede på min iceBook Dual USB
Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-10-02 18:50

Richard Kruse Nees <nospam@absolutelynospam.gov> writes:

> Læs mere hér:
>
> <http://www.wormintheapple.gr/macdvd/>
>
> - og hér:
>
> <http://www.opuscc.com/download/>

Gider du summerer op? Så skal jeg nok lave en FAQ.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 28-10-02 20:02

Hejsa.

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:
/>

> Gider du summerer op? Så skal jeg nok lave en FAQ.

kom der noget ud af dette, eller skal man bare på en IMac 17" med
DVD-brænder gøre som nævnt i tråden?

/Sebastian
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50