1029 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-10-02 10:40

Det dér nye forvalgsnummer 1029 hvad er det for noget. Er der nogen
der véd mere om det?

Claus

Fra : Hartmann

Dato : 09-10-02 14:39

"Claus E Beyer" skrev d. 09-10-02 10:40 dette indlæg :
> Det dér nye forvalgsnummer 1029 hvad er det for noget. Er der nogen
> der véd mere om det?
>
> Claus
> Ifølge telestyrelsen tilhører 1029

MFS WorldCom AB
PO Box 69
S-164 94 KISTA

1029

For en anden gangs skyld kunne man jo gå ind på www.tst.dk først der
står mange svar på mange spørgsmål.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Voldtofte

Dato : 09-10-02 17:48

In article <pbWo9.86931$Qk5.3919889@news010.worldonline.dk>,
Hartmann.news@kandu.dk says...

> MFS WorldCom AB
> PO Box 69
> S-164 94 KISTA
>
> 1029

Styres af WorldCom Telecommunications A/S. De sælger kun til
erhvervsvirksomheder og andre teleselskaber.

Andre teleselskaber kan videresælge servicen. Måske er det der du har
set det.

Henning Voldtofte

Fra : Lars BC

Dato : 09-10-02 20:21

On Wed, 9 Oct 2002 11:40:10 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

>Det dér nye forvalgsnummer 1029 hvad er det for noget. Er der nogen
>der véd mere om det?

Det er Universal Telecom. http://www.uvtc.dk
Jeg ved ikke så meget andet. Men de har ikke noget abb. Man ringer via
1029 eller automatisk forvalg og betaller abb. hos sin nuværende
teleudbyder.

Lars

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-10-02 22:48

Hej

Lars BC <lars@ofir-spamnejtak.dk> wrote:

>Det er Universal Telecom. http://www.uvtc.dk
>Jeg ved ikke så meget andet. Men de har ikke noget abb. Man ringer via
>1029 eller automatisk forvalg og betaller abb. hos sin nuværende
>teleudbyder.

Så kan jeg da supplere op med at fortælle at det fungerer ganske
glimrende, meldte mig til igår ved 14 tiden, og kl. 19 igår virkede det,
præsis lige så godt som alle de andre selskaber med forvalgskoder, blot
en del billigere.

--
M.v.h. Ole®