Lookwell læderdragt ??
Fra : Martin

Dato : 09-10-02 10:06

Er her nogen, der har erfaringer med Lookwell læderdragter.

kan det anbefales ?

og jeg vil gerne have mig frabedt at folk prøver at overtale mig til at
købe gore-tex og/eller nylon.

Martin

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-10-02 10:24

Det er svært at vælge dragt. Men hvis den sidder godt og beskyttelsen sidder
"fast" der hvor den skal, kan det være bedre end en god dragt, som sidder
dårligt og ikke kan holde beskyttelsen (skaller mv.) de rigtige steder.

Jeg har dog ingen erfaringer med Lookwell.

--
Mvh.
Henrik (som også foretrækker læder)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : FER

Dato : 09-10-02 10:33

"Martin" <Maximus@hotmail.com> wrote in message
> Er her nogen, der har erfaringer med Lookwell læderdragter.
>
> kan det anbefales ?

Hej martin har haft en Lookwell læder dragt i 1½år. fed dragt er min eneste
kommentar, da den var knap 1 år gik lynlåsen i stykker, jeg ringede og
klagede mig til TMP (importøren) sendte den mandag eftermiddag med posten
til deres skrædder, og onsdag lå den der igen, med ny lynlås. Superservice,
og det var gjort så man ikke kan se den er skiftet... respekt for det...

syntes absolut den er pengene værd.

mvh Tommy Fer

Fra : SLP/JM

Dato : 09-10-02 12:49

"Martin" <Maximus@hotmail.com> skrev i> Er her nogen, der har erfaringer med
Lookwell læderdragter.

> kan det anbefales ?

Jeg har en, som jeg bruger til RR, og jeg er fuldt tilfreds med den. Har
crash testet den to gange i år, hvor den klarede jobbet særdeles udmærket.

Eneste anke er, at der på min dragt er sparet lidt på detaljer som fx en pæn
afslutning af ærmet nede ved håndleddet, men det er vel, hvad man kan
forvente til prisen.

--
Susanne

Fra : FER

Dato : 09-10-02 21:40

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote in message news:ao1577$iig$1@sunsite.dk...

> [...]
pæn
> afslutning af ærmet nede ved håndleddet, men det er vel, hvad man kan

Hvilken model har du?

Spyder?

Jeg har den der hedder Steelmax, den har mange fine detalier. F.eks
gummebelagte knapper ved håndleddet, udtageligt foer, med ekstra lomme.
(kunm i jakke. dvs 4 lommer i jakke, 2 i bukser. kneesliders, der er
udskifteligt slidlag på.

mvh Tommy Fer

Fra : SLP/JM

Dato : 10-10-02 08:11

"FER" <fer@cool.no.junk.for.me.dk> skrev i>
> Hvilken model har du?

Min er en heldragt, der ikke er med på Lookwell's hjemmeside, men den ligner
Steelmax.

> [...]
> gummebelagte knapper ved håndleddet, udtageligt foer, med ekstra lomme.
> (kunm i jakke. dvs 4 lommer i jakke, 2 i bukser. kneesliders, der er

De fleste af de detaljer finder du ikke på deres heldragt, men hvad skal man
også med lommer på en heldragt ?

Systemet med deres kneesliders er jeg personligt ligeglad med, da de ikke
sidder godt nok fast på de dertil monterede skinner. Desuden er Lookwell's
kneesliders næppe billigere end dem, jeg ellers plejer at køre med.

--
Susanne

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-10-02 08:12

SLP/JM wrote ...

> "FER" <fer@cool.no.junk.for.me.dk> skrev i>

> Systemet med deres kneesliders er jeg personligt ligeglad
> med, da de ikke sidder godt nok fast på de dertil monterede
> skinner.

Enig.

Men det hjalp på mine da jeg vendte dem rigtigt...
Jeg syntes godtnok det føltes lidt underligt når jeg satte knæet i
jorden, men tænkte ikke mere over det.
Det tog efterfølgende lidt fysisk udfoldelse at hamre selve slideren
tilbage på den halvt gennemslidte holder.

--
Mikkel

Fra : SLP/JM

Dato : 10-10-02 08:28

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev
> Enig.
>
> Men det hjalp på mine da jeg vendte dem rigtigt...

Mine sidder, som da jeg købte dragten, så jeg går ud fra, at de vender
rigtigt

--
Susanne

Fra : FER

Dato : 10-10-02 08:58

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote in message news:ao3aab$jj9$1@sunsite.dk...

> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev

> Mine sidder, som da jeg købte dragten, så jeg går ud fra, at de vender
> rigtigt

Jeg har bestilt min direkte igennem importøren (igennem et arbejde... ) Der
var kneesliderne ikke monteret, gjorde det selv, og første gang de var i
jorden, der røg de også halvt af, vendte dem, og nu virker de.....

Steelmax får også som heldragt, står i deres katalog.... den er lidt
billigere...

mvh Tommy Fer