Alternativ til Biltema? (H4 100/80 watt pæ~
Fra : Henrik Olsen

Dato : 09-10-02 09:48

Er der nogle der kan komme med et alternativ til Biltema nær København eller
på vejen mod Odsherred? Biltema(.dk) ligger kun i Næstved og Helsingborg.

Konkret skal jeg købe nogle H4-pærer og lidt smådimser, og kan se at Biltema
er rigtig billige med de pærer jeg skal bruge, men Næstved er lige lovligt
langt at køre synes jeg.

Er der andre steder man kan få sig en H4 100/80 watt eller 100/55 for
rimelige penge. Biltema tager DKK 30, hvor Bildillen f.eks. snildt tager
godt over DKK 100.

Fra : H;P

Dato : 09-10-02 12:31

Hejsa´

"Henrik Olsen" skrev i en meddelelse
> Konkret skal jeg købe nogle H4-pærer og lidt smådimser, og kan se at
Biltema
> er rigtig billige med de pærer jeg skal bruge, men Næstved er lige lovligt
> langt at køre synes jeg.

Mener da de sender !!!!!!, ellers kan jeg da lige daffe en tur derud om det
skulle være og hente det du mangler, også sende det til dig .

Hilsen

H;P <4700 Næstved >

--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >