NoCD til BF1942?
Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 09-10-02 09:08

Har kigget på gamecopyworld, megagames og gamefix, jeg syntes ikke at jeg
kan finde nogen der, er der nogen som har fundet dem? måske et andet sted?

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-10-02 10:02

"-=PEDERSEN=-" <alrighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har kigget på gamecopyworld, megagames og gamefix, jeg syntes ikke at jeg
> kan finde nogen der, er der nogen som har fundet dem? måske et andet sted?
> Det er da masse af dem bare på Megagames
http://www.megagames.com/cracks/html/c905760_0.htm
det tog under 1 min

Kurt

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 09-10-02 10:09

Jamen så mange tak, jeg må jo bare have været blind!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 09-10-02 12:22

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.megagames.com/cracks/html/c905760_0.htm
> det tog under 1 min

Den kan du sikkert stadig IKKE spille online med, den NOCD crack !

Hvis man kan, så vil jeg da gerne lige høre om det.

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-10-02 14:47

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan du sikkert stadig IKKE spille online med, den NOCD crack !
>
> Hvis man kan, så vil jeg da gerne lige høre om det.

der findes en på http://www.gamecopyworld.com USA server
der hedder nocd loader den skulle vist virke..

Kurt