Honda rullefelt i Jylland?
Fra : Jens Didriksen

Dato : 09-10-02 09:05

Nogen der kan anbefale et dygtigt Honda-værksted i Jylland der har en
troldmand på et rullefelt?

Med venlig hilsen

Jens Didriksen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-10-02 09:13

Pro-bike i Lystrup v. Århus
Eller Rydberg i Aidt, nord for Hammel.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kim Borup Jacobsen

Dato : 09-10-02 12:37

On Wed, 09 Oct 2002 11:12:42 +0200, Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Pro-bike i Lystrup v. Århus
> [...]

er pro-bike i lystrup ikke lige lukket ?

Trollo
GSX600F (88)

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 09-10-02 12:45

"Kim Borup Jacobsen" <kim@unix.dk> wrote in message

> er pro-bike i lystrup ikke lige lukket ?

Ikke mig bekendt, der har derimod været snak om at Classic Bikes, ligeledes
i Lystrup, skulle lukke/flytte.
Mvh
Anders O

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-10-02 13:03

Det tror jeg ikke på. Han har forrygende travlt. Og er en dygtig mekaniker

Fra : Kim Borup Jacobsen

Dato : 09-10-02 13:01

On Wed, 09 Oct 2002 15:03:07 +0200, Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Det tror jeg ikke på. Han har forrygende travlt. Og er en dygtig
> [...]

det var sikkert classic bike så, der var ihvertfald en derude som
lukkede.

--
Trollo
GSX600F (88)

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 09-10-02 13:08

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Det tror jeg ikke på. Han har forrygende travlt.

Det tror jeg på, han farer altid rundt som en skoldet ski'

>Og er en dygtig mekaniker

Det er også mit indtryk, jeg er ihvertfald godt tilfreds med hans behandling
af min Honda. Jeg har derfor også lavet en positiv anmeldelse af ham på
DMCN.

mvh
Anders O

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 09-10-02 09:16

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan anbefale et dygtigt Honda-værksted i Jylland der har en
> troldmand på et rullefelt?
>
> Med venlig hilsen
>
> Jens Didriksen

uden at jeg ved ret meget om det, så tror jeg nok at Motorgården i Svenstrup
ved Aalborg har - og de forekommer mig også kompetente (men jeg selv ved
altså også minus om den tekniske side af MC - jeg ka' bare godt li' at køre

Mvh Tommy
Honda VF750 S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-10-02 10:25

"men jeg selv ved altså også minus om den tekniske side af MC"

Det er jo derfor man går til en "troldmand"

Fra : Jonas Holt

Dato : 09-10-02 17:50

> [...]
> altså også minus om den tekniske side af MC - jeg ka' bare godt li' at køre

Der ville jeg _ikke_ sætte min cykel hen...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 09-10-02 21:32

"Jonas Holt" <jholt@nordenSTREGfjords.dk> skrev i en meddelelse
> Der ville jeg _ikke_ sætte min cykel hen...

Hejsa

Hvorfor ikke? Jeg har været der flere gange og har da fået en ovenud fin
behandling hver gang.

Mvh Tommy

Fra : Dennis

Dato : 09-10-02 21:35

"Jonas Holt" <jholt@nordenSTREGfjords.dk> writes:

> Der ville jeg _ikke_ sætte min cykel hen...

Så er jeg lidt nysgerrig, hvorfor ikke, dårlig erfaring ?

Dennis
Kawasaki ER-5

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 09-10-02 15:00

Aboelut Pro Bike i lystrup.
Brian W.

Fra : Christian Raaby

Dato : 09-10-02 16:41

Jeg har kun haft gode oplevelser hos Rydberg i Aidt.

Christian
ex. TL1000S