Episode II DVD review
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 09-10-02 08:24

http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_5/starwars_ep_ii.html

Satans osse ; Så må jeg give den en chance til.

Fra : Peter Holm

Dato : 10-10-02 13:52

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_5/starwars_ep_ii.html
>
> Satans osse ; Så må jeg give den en chance til.

Seriøst, det er der ingen grund til. Bare glem den film. Med mindre du synes
det er vildt spændende at en 15årig, dårlig skuespiller surfer ovenpå et
tegneseriedyr.

Hvordan kan det egentlig være, at den film er så dårligt lavet?
Computergrafikken plejer da ikke at være SÅ dårlig. Hmmm
Peter

Fra : John Hinge

Dato : 11-10-02 12:34

On 10 okt 2002 Peter Holm was heard to say:

> Seriøst, det er der ingen grund til. Bare glem den film. Med
> mindre du synes det er vildt spændende at en 15årig, dårlig
> skuespiller surfer ovenpå et tegneseriedyr.

huh ?
Den eneste 15 årige jeg kan finde på rollelisten, er ham som spiller
Boba Fett, og hvornår surfer han rundt på et tegneseriedyr ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs