Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
counter strike
Fra : Gert Jensen

Dato : 09-10-02 07:26

Hej.

Hvilket grafikkort skal jeg vælge hvis jeg vil ha
mit counterstrike til at køre perfekt? til en rimelig pris.
D.V.S. omkring 1500kr

Hilsen GJ

Fra : Thomas Bowers

Dato : 09-10-02 07:45

"Gert Jensen" <gbjw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvilket grafikkort skal jeg vælge hvis jeg vil ha
> mit counterstrike til at køre perfekt? til en rimelig pris.
> D.V.S. omkring 1500kr
>
> Hilsen GJ

Det afhænger også af hvilken cpu og hvor meget ram du har !

For 1500 kr ville jeg købe en Geforce4ti4200.....det er et af de hurtigeste
kort på markedet og er prismæssigt det bedste køb. Hvis resten af dit system
kan trække det, vil du ligge med 99fps konstant i 1600*1200 i CS

Hilsen Thomas

Fra : Gert Jensen

Dato : 09-10-02 07:59

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-10-02 09:38

Ja. Counterstrike kræver næsten ingenting, da det spil (eller den grafisk
motor) det er baseret på er ved at være ret gammel. Mit tidligere
grafikkort, Matrox G400, samt en Duron 700 kunne køre det flydende uden
problemer i 1280x1024x32.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Thomas Bowers

Dato : 09-10-02 11:33

> "Thomas Bowers" <Bowers@ANTISPAMostervold.dk> skrev i en meddelelse

> hurtigeste
> system

Ja, det er mere end rigeligt (du mener vel P4 ?

Du kan med Geforce4ti4200 endda kører med nogle af de grafiske addons der
findes til CS i 1600*1200 ved 99fps.....jeg kan varmt anbefale CSrealism
http://csupdate.fol.nl/ der giver langt mere detaljerede skins på våben,
players, lydeffekter etc. (kort sagt som et helt nyt spil

Hilsen Thomas

Fra : Gert Jensen

Dato : 09-10-02 16:44

Fra : S3N80R

Dato : 09-10-02 11:04

On Wed, 9 Oct 2002 08:26:08 +0200, someone who claims to be "Gert
Jensen" <gbjw@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej.
>
>Hvilket grafikkort skal jeg vælge hvis jeg vil ha
>mit counterstrike til at køre perfekt? til en rimelig pris.
>D.V.S. omkring 1500kr
>
>Hilsen GJ

Hejsa Gert Jensen,

Jeg vil også anbefale dig at købe et GeForce 4 ti 4200, som Thomas
Bowers siger - mærket er næsten underordnet, medmindre du vil
over-clocke eller vil have det ekstremt støjsvagt osv. !

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Gert Jensen

Dato : 09-10-02 16:45

"S3N80R" <s3n80r@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bowers siger - mærket er næsten underordnet, medmindre du vil
> over-clocke eller vil have det ekstremt støjsvagt osv. !

Tak for alle svarene jeg tror også jeg køber sådan et GeForce 4 ti 4200.

Hilsen Gert

Fra : Kenneth Bennedsen

Dato : 10-10-02 19:13

http://counter-strike.dk/articles/art.view.php?id=42190