Nye fyringsolietanke
Fra : Hans Paulin

Dato : 09-10-02 01:16

Er der nogen, der har fået udskiftet subjektet i henhold til de nye
miljøregler for olietanke - hvor skæringsdatoen er den 31.12.2002?

....og er der nogle priser?
Hans

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-10-02 20:55

> Er der nogen, der har fået udskiftet subjektet i henhold til de nye
> miljøregler for olietanke - hvor skæringsdatoen er den 31.12.2002?
>
> ...og er der nogle priser?

Jeg har lige fået en ny overjordisk olietank. Jeg hentede 3 priser hjem, og
de svingede fra 6000, 9000 kr., til godt 11.000 kr. FOR DEN SAMME TANK!!!!!

Faktisk købte jeg min hos en elektriker, der har oliefyrsservice. Jeg tror
ikke han tjener ret meget på tankene. De andre tilbud var fra VVS-mænd.

Nu ved jeg ikke om det er en overjordisk, eller underjordisk du skal have,
men uanset, så kan det hvis godt betale sig at ringe lidt rundt og tjekke
priserne, så se dig godt for

Mvh. Trine

Fra : Mureren

Dato : 10-10-02 22:05

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv at ringe til Erik Roug i Herning på 96 27 16 00
(Danmarks største tankfabrikant tror jeg)

De har en brochure med priser und alles, og jeg har den vist endda liggende
på arbejdet, men kan ikke huske priserne...

Mureren
(ansat i benzin- og oliebranchen)

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-10-02 23:52

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
liggende
> på arbejdet, men kan ikke huske priserne...

....tak til jer begge!
Hans

Fra : Bachelor

Dato : 16-10-02 23:52

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in news:3da5db38$0$11422
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:noget der ligner dette

> Jeg har lige fået en ny overjordisk olietank.

Det har da forhåbentlig ikke noget med reglerne at gøre ?
Så vidt jeg kan se er der ikke noget krav om at eksisterende
villatanke skal ændres ud over at de skal være et-strenget og
have installeret en overfyldningsalarm senest 1. jan. 2003

Fra : Thïngmand

Dato : 11-10-02 08:24

> Er der nogen, der har fået udskiftet subjektet i henhold til de nye
> miljøregler for olietanke - hvor skæringsdatoen er den 31.12.2002?

Nogen der har et link til disse regler?

Fra : Ole Jensen

Dato : 11-10-02 09:22

Thïngmand wrote:

> Nogen der har et link til disse regler?

Jeg ved ikke om denne er den rigtige, men se selv

Bekendtgørelse om indretning, etablering og drift af olietanke, rørsystemer og pipelines

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/B19990082905-REGL

Ole-J

Fra : Ole Jensen

Dato : 11-10-02 09:29

Thïngmand wrote:

> Nogen der har et link til disse regler?

Se Rougs hjemmeside, hvor der ligger henvisninger til love og
bekendtgørelser. Der er også en PDF-fil som du kan læse.

http://www.roug.com

Ole-J