Unlock programmer i XP
Fra : Unlock i Horsens

Dato : 08-10-02 23:00

Jeg hører til den gamle slags kabel (flasher & data)

Mine programmer virker ikke i XP. Kan der gøres noget ved det eller?.

-Rolis Flasher
-Nokia Tool 18
-Knok
osv. osv.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-10-02 23:55

> Mine programmer virker ikke i XP. Kan der gøres noget ved det eller?.

userport.exe, men det virker ikke her. Tilgengæld kan du meget nemt få XPs
bootmanager til at loade w98 vha. et program, der hedder DiskState.

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 09-10-02 00:10

> userport.exe, men det virker ikke her.

???

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 09-10-02 02:47

google -> http://www.lvr.com/files/UserPort.zip

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 09-10-02 11:19

Jamen hvorfor siger du at den ikke virker her?

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:ao01q1$iur$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 09-10-02 14:19

> Jamen hvorfor siger du at den ikke virker her?

Fordi den ikke virker her (hos mig) ;-(
Men der er andre der har fået det til at køre.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Bachelor®

Dato : 12-10-02 10:51

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3da35586$0$91602$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg hører til den gamle slags kabel (flasher & data)
>
> Mine programmer virker ikke i XP. Kan der gøres noget ved det eller?.
>
> -Rolis Flasher
> -Nokia Tool 18

Hvilke problemer har du med Nokia Tool ?
Har du været inde og slå alt det fra i XP du ikke bruger
og aldrig kommer til at bruge samt i øvrigt sørge for at
der ikke kører noget der kan konfligte alligevel ?
Jeg bruger selv XP

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 12-10-02 12:37

Jeg vil tro at Nokia Tool funger 100% nu, men Rolis Flasher kommer med "This
SW cannot run under WinNT og Windows 2000"