Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Detonator 40.71 og nView...
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 08-10-02 21:36

Hej med jer!

Det ser ud til at jeg har lidt probz med Detonator 40.71 og så nView.

Jeg kan aktivere mit TV som 'extend my desktop...' under normale display
properties. Inde unde nView kan jeg også brug 'extend horisontally' og
'extend vertically', men ikke 'Clone'. Når jeg vælger Apply hopper den
tilbage til 'Normal - disabled'. Er det en bug i 40.71 eller er det mig der
er spejlblank? Jeg har sågar forsøgt at sætte min primary monitor til
800x600. Det hjalp ikke.

Desuden har jeg forsøgt under normale properties at sætte TV'et som
default - men mediaplayer hopper over på monitoren så snart jeg vælger
full-screen.

WinXP Pro UK
Palit GF4Ti4200 - TVOut har virket med 30.82...!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 08-10-02 21:46

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in message
> Hej med jer!

> er spejlblank? Jeg har sågar forsøgt at sætte min primary monitor til
> 800x600. Det hjalp ikke.

Ahaaa... Hemmeligheden var refresh rate... Altså fjerne fluebenet i 'Hide
modes that this monitor can't display'. Den kan åbenbart ikke køre 1024x768
@ 60 Hz? Men det virker nu fint...

> Desuden har jeg forsøgt under normale properties at sætte TV'et som
> default - men mediaplayer hopper over på monitoren så snart jeg vælger
> full-screen.

Og så skulle TV'et under _nView_ stå som primary - så rykker det...!

Tak til dem der i tidligere posts havde skrevet det, der fik mig på
sporet...