Nightbreed SE DVD?
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 08-10-02 20:24

For et godt stykke over et år siden udkom Clive Barker's Nightbreed på DVD.
Men jeg købte den ikke, da der allerede den gang gik rygter om at en Speciel
Edition DVD med Extended scenes mm. ville udkomme ca. et år senere.

Er der nogen som ved noget om, om den er udkommet, stadig på arbejdsbordet
eller om det aldrig blev til andet end rygter?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 10-10-02 08:17

> Er der nogen som ved noget om, om den er udkommet, stadig på arbejdsbordet
> eller om det aldrig blev til andet end rygter?

Jeg vil ikke lægge hovedet på bordet, men umiddelbart tror jeg ikke den
kommer som en SE udgave, men det skulle da ikke undre mig. Jeg har selv lige
købt den i "almindelig" udgave, og den indeholder det som jeg forventede og
det var yderst tilfredstillende, så den kan jeg godt anbefale til en
Nightbreed fan

VH
Peter