M & P, erfaringer ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-10-02 19:34

Hejsa,

jeg har fundet en underkåbe til min XJ600s hos M&P.

Er der nogen som har erfaringer med dem.
Kan huske for et års tid siden, der var en dansk "afdeling", men den lukkede
sgu ret hurtigt.

anyone ?

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Janner

Dato : 08-10-02 21:08

Kun rigtig gode erfaringer ... dog er det vigtigt at du mailer til dem inden
du køber online ... Dette for at sikre lager status samt evt. leveringstid
hvis varen ikke er på lager. Ved lagerførte varer er leveringstiden 3-4 dage
.... Det kan man vist ikke klage over.... Så køb du roligt

/Onkel Jan

Fra : Morten Juel

Dato : 08-10-02 21:15

og er der problemer eller skadede varer så får man pengene tilbage

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-