nogen der har hørt om infocracy.
Fra : ulla

Dato : 25-02-01 12:48

hejsa gruppe

Er der nogle der har hørt om firmaet infocracy, eller bedre endnu arbejdet
for dem. Jeg er meget interesseret i at høre alt hvad I kan finde om dette
firma

mvh

Ulla Kaaber Christensen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 25-02-01 13:01

"ulla" <kaaber1@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for dem. Jeg er meget interesseret i at høre alt hvad I kan finde om dette

Er det en virksomhedsform eks. ApS, A/S osv. kan du i Erhvervs- &
Selskabsstyrelsen få regnskab udleveret/tilsendt.

Ellers må du bide i det sure æble og ty til Købmandsstanden
(http://www.kob.dk)

mvh
Bjørn