JUBI!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 08-10-02 18:52

Efter en LANG periode med trøstespisning, er jeg ENDELIG begyndt at kunne
holde igen, ja, for pokker, jeg er bare SÅ lykkelig lige nu, jeg har spist
fornuftigt hele dagen, og mit svage punkt, nemlig aftensmaden, hvor jeg
kunne spise og spise og spise, er jeg kanon over, jeg fik vendt, til to alm.
portioner aftensmad, jeg kunne nemt have spist fire.

Jeg deler dette med jer, da jeg ikke har nogen familie at dele det med.

Fra : fnug

Dato : 08-10-02 19:09

Godt gået, er det ikke bare en dejlig fornemmelse når det endelig lykkes for
en. Tillykke, det var det første skridt på vejen. Bare hæng i
Hilsen fra Hanne

Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 08-10-02 20:55

"fnug" <soliman@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hilsen fra Hanne
>

> Ja, det er dejligt, jeg er stolt som en valp, der gør det rigtige for
første gang *logre logre*

Fra : Rollike

Dato : 12-10-02 20:09

> [...]
> portioner aftensmad, jeg kunne nemt have spist fire.
>
> Jeg deler dette med jer, da jeg ikke har nogen familie at dele det med.

Uhh hvor jeg dog kender den følelse... Jeg har selv lidt svært ved det lige
nu.. men synes at jeg kan mærke at jeg nærmer mig samme oplevelse! *S*

Hvordan er det så ellers gået de sidste par dage?

MVH Mette

--
Lige nu er er endnu en livsstilsklub på vej til at åbne!
DIFI, Ebbeltoftkurcenter og Ubberup højskole er gået i tæt samarbejde om