M$ sendte mig FS2002
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 08-10-02 18:13

Så modtog jeg endelig en kopi af FlightSim 2002 med posten i dag. For dem
der tænker "what the hell do I care" skal det bare lige siges at jeg for ca
en måned siden spurgte om det var lovligt at få en kopi af Microsoft
FlightSim 2002 CD 3 hvis man havde mistet den.

Det fandt jeg ud af at det var det ikke. Så jeg kontaktede M$ (og kom
igennem til en tysker der snakkede dansk så godt han nu kunne og de
sendte mig erstatnings CD'er. Ok, de var 14 dage undervejs og jeg kan se at
pakken har været i Irland, UK, Nederlandende og så til sidst til DK. Ikke
ligefrem A post men jeg klager ikke. Fjolserne har sendt mig FlightSim2002
PRO, he he.

/Jógvan Lindenskov
--
How to Remove Linux and Install Windows on Your Computer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q247804

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-02 19:17

Jógvan Lindenskov skrev:

>Fjolserne har sendt mig FlightSim2002 PRO, he he.

Som der også blev svaret i den anden gruppe: Der er en der er et
fjols, men det er ikke den der gjorde sig umage med at give dig
en fin service.

--
Bertel

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 08-10-02 19:36

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Som der også blev svaret i den anden gruppe: Der er en der er et
> fjols, men det er ikke den der gjorde sig umage med at give dig
> en fin service.

Jeg indrømmer blankt at min første tanke da jeg åbnede pakken var "så har
fjolserne sendt mig 2002 pro". Jeg tænkte det faktisk i glæde da jeg netop
igår havde tænkt "mon de nu sender mig pro udgaven ved en fejl?"

Det var skam ikke for at såre nogen Bertel. Men nu når jeg læser det jeg har
skrevet kan jeg godt se at det virker lidt "groft". Det var nu ikke sådan
ment, det lover jeg. Men sådan er det jo tit når det står sort på hvidt.

Jeg beklager.

/Jógvan Lindenskov

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-02 23:00

Jógvan Lindenskov skrev:

>Jeg indrømmer blankt at min første tanke da jeg åbnede pakken var "så har
>fjolserne sendt mig 2002 pro".

De har garanteret sendt den med vilje. Du burde under alle
omstændigheder have tænkt dig om og ikke sendt en så nedladende
bemærkning når du er blevet behandlet pænt.

--
Bertel

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 08-10-02 23:14

> [...]
> omstændigheder have tænkt dig om og ikke sendt en så nedladende
> bemærkning når du er blevet behandlet pænt.

Du har fuldstændig ret.

/Jógvan Lindenskov