Dooley's - hvor længe?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-02 15:58

Hvor længe kan en "Dooley's Toffee Liqueur" holde sig? Jeg ved, at
Bailey's kan blive for gammel, da der er mælk i - det er der også i
Dooley's.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Annika Pedersen

Dato : 08-10-02 17:06

> Hvor længe kan en "Dooley's Toffee Liqueur" holde sig? Jeg ved, at
> Bailey's kan blive for gammel, da der er mælk i - det er der også i
> Dooley's.

Aner ikke hvor længe, men vores sidste flaske stod fra marts hvor den blev
åbnet til september hvor det sidste blev brugt i en omgang is :)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Birger Marius Kristi~

Dato : 08-10-02 22:35

Vil tro den holder seg like lenge som Baileys, som er 2 år.
Men vær oppmerksom på at 2 år er fra produksjons/tappningsdato og ikke når
du åpner flasken.

Med hilsen
Birger Marius Kristiansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-10-02 01:48

Birger Marius Kristiansen skrev:

>Vil tro den holder seg like lenge som Baileys, som er 2 år.

Nådada, jeg troede det var _væsentligt_ kortere tid.

>Men vær oppmerksom på at 2 år er fra produksjons/tappningsdato og ikke når
>du åpner flasken.

OK - så er der ingen problemer. Jeg troede også, at det var når man
åbnede den, at 'tælleren' startede.

Tak til jer begge...
--
Venligst,