Mahjongg??
Fra : mjp

Dato : 08-10-02 14:21

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i dette afsindigt pragtfulde spild
af tid henne??

www.kyodai.com

Årsagen til at jeg spørger her er fordi jeg ønsker at finde et med en CD +
danske manualer til.....og ikke bare til download..

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!!

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-10-02 14:34

mjp skrev: (messageID: <news:anum14$s0m$1@sunsite.dk>)

> [...]
>
> Årsagen til at jeg spørger her er fordi jeg ønsker at finde et med en
> CD + danske manualer til.....og ikke bare til download..

Du kan købe en CD på ovenstående side, og derefter "opgradere" med en
dansk sprogfil fra: http://www.wogelius.dk/mahjongg.htm

Jeg tror ikke du kan købe en CD + danske manualer.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : mjp

Dato : 08-10-02 15:13

Ok!
Dét var jeg ikke klar over, tak for hjælpen!

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!!

Fra : Svend Emil

Dato : 08-10-02 15:47

> Ok!
> Dét var jeg ikke klar over, tak for hjælpen!

Det er bare lidt trist atjeg ikke kan få forbindelse til at downloade filen
lige nu

Har spillet som en demo til min ps2, og det er rigtigt nok, det er et skide
godt spil !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : arc@na

Dato : 09-10-02 13:09

"mjp" <mjpxnospam@hotpop.com> wrote in news:anum14$s0m$1@sunsite.dk:

> www.kyodai.com

Aaaahhh! De har den gamle freeware-udgave! Den har jeg ledt efter med lys
og lygte! Fedest! Tak for tipset!

arc@na

Fra : mjp

Dato : 09-10-02 14:18

<snip>
> Aaaahhh! De har den gamle freeware-udgave! Den har jeg ledt efter med lys
> og lygte! Fedest! Tak for tipset!
<snip>

Hehe
Det var da så lidt..

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!!