Hvordan skriver man links ?
Fra : Linda

Dato : 08-10-02 14:08

Hej med Jer

Jeg kan ikke få relative links til at fungere i javamenu. Er det normalt at
man SKAL skrive en hel absolut reference til sit domæne i hver link ?
Når jeg så gør det så kan jeg jo ikke teste mit site lokalt fordi alle
javaknapper linker til domænet. Er der en speciel måde at gøre det på ?
Skal man lade være med at benytte subfolders når man bruger javamenuer ?

MVH Linda

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-10-02 16:12

> [...]
> javaknapper linker til domænet. Er der en speciel måde at gøre det på ?
> Skal man lade være med at benytte subfolders når man bruger javamenuer ?

Jeg mener du bare skal vende backslash til en skråstreg i Java.
GRAFIK\MENU\MENUBAR.JPG bliver til GRAFIK/MENU/MENUBAR.JPG.

Det har fungeret fint for mig =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther