standard browser i 10.2
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-10-02 13:41

Jeg kan ikke vælge Chimera naviagtor som standardbrowser i 10.2... ja
det vil sige det kan jeg godt, men det er IE 5 der starter op, når jeg
eksempelvis klikker på et link i MacSOUP. Med Mozilla valgt virker det
fint. (Man ku' så håbe, at det virkede med Chimera hvis jeg valgte IE
som standard men nej

Er der andre der oplever dette problem? (Har lige slette OS X cache med
JJC som anvist hos MediaMac, men det hjalp ikke.)

Martin

Fra : aske andersen

Dato : 09-10-02 09:37

In article <1fjqolc.aanqgy7h9aoN%spam_spam_spam@talent.dk>, Martin
Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> eksempelvis klikker på et link i MacSOUP. Med Mozilla valgt virker det
> fint. (Man ku' så håbe, at det virkede med Chimera hvis jeg valgte IE

fra Chimera Release notes:
# Sometimes, on Mac OS 10.2 (Jaguar), Navigator won't stick as your
default browser. If you have this problem, try removing the following
files:
~/Library/Caches/com.apple.LaunchServices.UserCache.csstore
(where ~ is your Home directory)
/Library/Caches/com.apple.LaunchServices.LocalCache.csstore
and reboot your machine.

Hjælper det ?

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-10-02 11:02

On Wed, 9 Oct 2002 10:37:00 +0200, aske andersen wrote
(in message <091020021037007106%email@domain.com>):

Ellers smid MIE ud. Det gjorde jeg.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-10-02 15:39

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ellers smid MIE ud. Det gjorde jeg.

Ville gerne gøre det samme, men der er lige et par kritiske sites som
jeg kun kan bruge med IE - desværre.

Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-10-02 15:39