få Explorer til at printe background-
Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-10-02 13:30

Er der nogen der ved om man i CSS kan gøre noget ekstra for at sikre sig
at Explorer printer en background-color? - jeg har taget seler på
livremmen og sat et background-image også, men det hjælper ikke på at
Explorer printer nydeligt hvidt i stedet for den lette grå tone som jeg
ønsker i en side-fod

pf tak og venligste hilsener

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 08-10-02 14:18

> Er der nogen der ved om man i CSS kan gøre noget ekstra for at sikre sig
> at Explorer printer en background-color?

Det er brugeres suveræne valg, se print-indstillinger under Funktioner ->
Internetindstillinger -> Avanceret.

Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-02 14:23

Tue, 08 Oct 2002 14:29:49 +0200, skrev Jesper Brunholm
<nospam@brunholm-scharff.dk>:

>Er der nogen der ved om man i CSS kan gøre noget ekstra for at sikre sig
>at Explorer printer en background-color?

Nej, heldigvis ikke.
Det skal laves i browseropsætningen.