TØJ...
Fra : Britta Madsen

Dato : 08-10-02 13:14

Hejsa...
Er der nogle her i gruppen der har noget tøj liggende som er for stort eller
småt, så vil jeg gerne aftage det, da jeg syr tøj om!
Så har du noget så skriv til mig hvad det er ok?
Håber at høre fra jer...
M.v.h
Britta

Fra : Tina Nilsson

Dato : 08-10-02 16:03

Hvor bor du Britta og henter du det selv ?

Tina

Fra : DortheBT

Dato : 09-10-02 09:38

Hej Britta.

Jeg har en del tøj i str. 42 liggende, som jeg ikke længere kan passe
efter at have fulgt De Danske Vægtkonsulenter med et godt resultat. Du
kan henvende dig på min mail dbt@pc.dk, hvis du er interesseret i at
aftage tøjet.

M.v.h.
Dorthe