viking-con hjælp!!
Fra : Anja

Dato : 08-10-02 10:19

Hej alle

Jeg har aldrig deltaget i viking-con tidligere, men havde set meget frem til
at spille rollespil hele weekenden (har spillet 10+ år)

Jeg er netop blevet opmærksom på at vores forhåndstilmeldinger er indbetalt
for sent! (betalt 25/9, jeg havde ikke set tilmeldingsfristen). Er der nogen
ide i bare at dukke op alligevel, eller er alle spillepladser så besat? Hvad
er erfaringen?

Mvh Anja (lettere desperat)

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 08-10-02 10:56

"Anja" <ash@NOSPAMtrustme.dk> writes:

> [...]
> ide i bare at dukke op alligevel, eller er alle spillepladser så besat? Hvad

Kom bare alligevel. Der er som regel masser af ledige pladser. Du
kan måske ikke få præcis, det du helt ville have, men der er som regel
flere at vælge imellem i hver slot.

   Torben

Fra : Adam B.

Dato : 09-10-02 11:28

Hvis du hedder Anja H. - så kan du se din tilmelding her:

http://www.viking-con.dk/luck/large/personer.htm#6622

Adam

Fra : Anja

Dato : 09-10-02 18:32

"Adam B." <adam@nail.dk> skrev i
> Hvis du hedder Anja H. - så kan du se din tilmelding her:
Tusind tak for hjælpen, jeg har åbenbart været heldig

mvh
Anja