Vedr. DVD'en fra Bike
Fra : Jack Jensen

Dato : 08-10-02 09:45

Hej
Jeg ville i går prøve at se den. - Men jeg kan ikke starte den!
Jeg får dvd-panelet på skærmen - men så kan jeg ikke mere.
Min pc påstår at den ikke kan finde drevet?????
- Jeg har da lige aktiveret det????

- HJÆLP - Please.
- Mangler jeg et program?
Kan andre afspille den dvd?

På forhånd tak
Jack
VFR750F
www.vfr.dk
23000 km i år.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 10:18

"Jack Jensen" <jij@stibo-ds.com> wrote in message

> - Mangler jeg et program?
> Kan andre afspille den dvd?

Den virker fint på min maskine; jeg bruger PowerDVD.

Kan det være fordi dit drev er låst fast til en anden region?

Hilsner,

Tony

Fra : Buck

Dato : 08-10-02 10:15

OT !!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-10-02 16:56

> OT !!

ikke helt vel , da det vel er her man skal spørge om netop den dvd ?

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Jes Vestervang Jense~

Dato : 08-10-02 11:25

Jack Jensen wrote:
> Hej
> Jeg ville i går prøve at se den. - Men jeg kan ikke starte den!
> Jeg får dvd-panelet på skærmen - men så kan jeg ikke mere.

Nu er jeg lige lidt nysgerrig, hvad er der egentlig på den dvd?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 11:37

"Jes Vestervang Jensen" <jevj0232@but.auc.dk> wrote in message

> Nu er jeg lige lidt nysgerrig, hvad er der egentlig på den dvd?

Der er noget video fra kåringen af MasterBike 2002. Der bliver testkørt:

Supersport:
Ducati 748 R
Honda CBR 600 F Sport
Kawasaki ZX-6R
Suzuki GSX-R 600
Yamaha YZF R6

Superbike:
Ducati 998 R
Honda VTR 1000 SP-2
Suzuki GSsx-R 750 (? det står der)

Open Class:
Honda CBR 900 RR
Kawasaki ZX-9R
Suzuki GSX-R 600
Yamaha YZF R1

Det hele foregår på Almereida banen i Spanen og er speaket af Klavs
Lyngfeldt.

Hilsner,

Tony

Fra : Kim K

Dato : 08-10-02 14:04

> Der er noget video fra kåringen af MasterBike 2002. Der bliver testkørt:

personligt synes jeg dog ikke den dvd er andet end er par reklamer, men man
ser da også mc'er- men hører dem ikke grundet musik og kommentatorsnak
........hehe
mvh Kim

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 14:45

"Kim K" <5th@ofir.dk> wrote:

> personligt synes jeg dog ikke den dvd er andet end er par reklamer, men
man
> ser da også mc'er- men hører dem ikke grundet musik og kommentatorsnak
> ........hehe

Nej og kvaliteten af den er godt nok heller ikke noget at råbe hurra af. Jeg
købte sådan set bare bladet for at se hvordan kvaliteten af bladet er. Efter
at have læst bladet og måttet konstatere at det er et meget RR drevent blad
så er det heller ikke noget jeg har tænkt mig at spendere penge på fremover.

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-10-02 14:52

Tony Lorentzen wrote ...

> [...]
> og måttet konstatere at det er et meget RR drevent
> blad så er det heller ikke noget jeg har tænkt mig

Tjah, jeg har også taget konsekvensen og i et par år nu abboneret på
det engelske Bike.
Det er uden sammenligning det bedste MC blad jeg nogen sinde har haft
fornøjelsen af.

Artiklerne er skrevet som kun englændere kan skrive, og på trods af at
de til tider er lige drengerøvsagtige nok er det 95% af tiden
underholdende, informativ og ikke mindst spændende læsning. De skriver
om både sportsmaskiner og "de blødere", dog med en svag overvægt af
sportsmaskiner.
F.eks husker jeg stadig artiklerne af Dan Walsh om hans Afrika rundtur
som noget af det bedste jeg nogensinde har læst. Bedre end både Anders
And og Terry Pratchett

I fredags kom jeg til at købe Performance Bikes som kompensation for en
temmelig rædselsfuld togtur Aalborg -> Kbh. Der er på trods af de
afklædte damer i hjørnerne (hvilket iøvrigt skaffede mig en del
misbilligende blikke fra Maria) også en del gode artikler. Dog handler
det udelukkende om sportsmaskiner (som navnet vel egentlig antyder)
Glimrende underholdning, men ikke nok til at jeg vil abbonere på det.

Nåh ja, så er der jo også Streetfighters, men det har jeg fået forbud
mod at købe igen...

--
Mikkel

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 08-10-02 22:30

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> [...]
> det engelske Bike.
> Det er uden sammenligning det bedste MC blad jeg nogen sinde har haft

Helt enig, også det eneste faste mc-blad her i huset.

> F.eks husker jeg stadig artiklerne af Dan Walsh om hans Afrika rundtur
> som noget af det bedste jeg nogensinde har læst. Bedre end både Anders
> And og Terry Pratchett

Meget interressante artikler ja, men løbs den verdensomfart ikke lidt ud i
sandet? Han da ikke ligefrem så langt....

mvh
Anders O

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-10-02 07:38

[8260]Anders Olesen wrote ...
> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message

> Meget interressante artikler ja, men løbs den verdensomfart
> ikke lidt ud i sandet? Han da ikke ligefrem så langt....

Heh, jo, men var det ikke noget med at det egentlig kostede flere penge
end han havde regnet med, samt at han jo brugte et halvt års tid i
Afrika, hvor han vel egentlig bare skulle ha' kørt igennem.

Egentlig tror jeg ikke det er så vigtigt for ham hvor langt han kommer
- jeg tror bare han er ud at (op)leve.

One day...

--
Mikkel

Fra : MC

Dato : 08-10-02 11:48

> Kan andre afspille den dvd?

Jeg kan fint afspille den på min pc, jeg bruger Win DVD 2002 !!

Steen
CB1100F Street Fighter Style

Denne mail er scannet for virus med Norton antivirus 2002.

Fra : Jack Jensen

Dato : 08-10-02 12:20

"MC" <bugtrupFUCKSPAM@email.dk> wrote in message

> Jeg kan fint afspille den på min pc, jeg bruger Win DVD 2002 !!

Tak for det - så prøver jeg igen.
Mvh
Jack

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 08-10-02 14:08

Jeg fik oprindelig en DVD som ikke kunne spilles - dog ikke med de
fejlmeldinger du beskriver.
Sendte en mail til Bike som kvitterede med en ny kopi i posten - som
virkede.

Jan

Fra : Benz...

Dato : 09-10-02 07:39

Men jeg kan ikke starte den!
> Jeg får dvd-panelet på skærmen - men så kan jeg ikke mere.
> Min pc påstår at den ikke kan finde drevet?????
> [...]

Hej Jack.
Jeg har også problemer med den dvd fra bike, jeg tror at det er dårlig
kvalitet!!!
Har prøvet den på 3 maskiner!!!!

Pc1: 1800 med xp og power dvd: Kunne godt køre men når jeg kom til nogle
bestemte steder så fryser den og drevet bliver ved med at loade. Fakta kan
kun c 7min af starten så er det slut. Og jeg kan få lov til at sidde og
vente i 1.30min før at jeg kan få den ud.(nedtur) (ikke til at se!)

Pc2: 500 med win 2000 og power dvd: samme problem som dig!!! Den siger at
der ikke er noget i drevet! (øh slet ikke til at se!)

Dvd afspiller: Spillede bedre end Pc1 men frøs stadig nogle steder!!! (ikke
til at se!)

Så mit bud er at det er noget billigt LORT de har solgt os!! Fanden tag dem!

ps: Ja den er ikke riset eller noget!!

Hilsen Jess Benzon.

Fra : Jens Didriksen

Dato : 09-10-02 09:02

Min CD virker heller ikke - ser ud til at det er nogle skod-CD som de har
sendt i omløb...

JD

Fra : Benz...

Dato : 09-10-02 13:03

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message
> Min CD virker heller ikke - ser ud til at det er nogle skod-CD som de har
> sendt i omløb...
>
> JD

Det er kraf..... for dårligt! sådan en flok bonderøve!
Nå men så er det jo ikke andet for end at sende dem in til dem og få en
ny!!!
Men hvor skal vi sende den hen??
Er der nogen som har et bud?? (adresse!!)

Fra : Jack Jensen

Dato : 09-10-02 13:41

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> Så mit bud er at det er noget billigt LORT de har solgt os!! Fanden tag
dem!

> ps: Ja den er ikke riset eller noget!!

Hej Jess
I går prøvede jeg at knalde den i mit dvd-anlæg - bare for hyggens skyld
Den kunne godt afspille den.

Initiativet fra Bike er godt synes jeg - men selve dvd'en er for dårlig.
Den sat...s musik skulle fjernes totalt - man kan jo næsten ikke høre
maskinerne.
Det er trods alt dem vi er interesserede i.

Mvh
Jack
VFR750F

Fra : Benz...

Dato : 09-10-02 14:11

> [...]
> maskinerne.
> Det er trods alt dem vi er interesserede i.

Ja det er en skam! m sådan skulle det bare ikke være! Øv!
Ps: har du prøvet at spole sådan lidt engang imellem??
Hilsen Benz..