Probs. Ericsson R600
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-10-02 07:31

Hej

Jeg har nogle problemer med min Ericsson R600... Kan det virkelig passe at
når dyret løber tør for strøm glemmer den alle opkaldslister, ur, aftaler og
andre indstillinger??

Mvh.
Jesper

Fra : Max[DK]

Dato : 08-10-02 07:38

> [...]
> når dyret løber tør for strøm glemmer den alle opkaldslister, ur, aftaler

Det lyder godt nok mærkeligt...det har jeg aldrig hørt om før...ned i
butikken med den...det lyder til at der er en hukommelses fejl i den...
Og husk lige, hvis det er inden for 6 måneder, bestemmer du selv om:
1: den skal sendes til rep.
2: den skal ombyttes til en ny.
3: du vil have pengene tilbage(ikke en god løsning set fra dit synspunkt
hvis du har tegnet abd. sammen med fonen.

Hvis de laver prob. skal du bare ref. til købeloven...

Held og lykke med det!

/Max

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-10-02 07:50

Takker for det hurtige svar...

Den er ikke mere end et par måneder gammel... Jeg tror sgu at jeg prøver om
jeg ikke kan få den byttet til en anden telefon ( Nokia ) eller er der nogen
som har et bedre forslag til telefon...

Mvh.
Jesper

Fra : **TRADS**

Dato : 08-10-02 11:46

"> jeg ikke kan få den byttet til en anden telefon ( Nokia ) eller er der
nogen
> som har et bedre forslag til telefon...

Prøv den nye Panasonic m/Farveskærm - Polyfoniske ringetoner osv osv...Og
til kun en pris på 1999kr.

http://www.panasonic.dk/gd67/

Fra : Birkoff

Dato : 08-10-02 17:10

Disse regler gælder hvis det ikke er til unødig eller økonomisk besvær for
forhandleren, så den går ikke!!
Kun den med rep. for det koster ham ikke noget.
hvis forhandleren skal bytte til nyt står han med en def. tlf der er brugt,
det må da siges at være til økonomisk besvær.
MVH. Birkoff

Fra : Nuggi

Dato : 08-10-02 18:05

ENIG, max sæt dig lige ind i købeloven inden du udtaler dig om det, ikk

Nuggi

Fra : Max[DK]

Dato : 10-10-02 13:01

> ENIG, max sæt dig lige ind i købeloven inden du udtaler dig om det, ikk

Tja, det kan jo diskuteres om jeg er det, for købeloven kan tolkes som du
vil(stort set) arbejder selv i butik og ved at den ikke ville gå der, men
ved også at jeg tit at fået ret i dette, når jeg har lavet en handel...
Har inden for kort tid haft flere sager kørende, og dette er gået godt for
mig...men det er jo alt efter hvor meget man vælger at lægge i tingene...

/Max

Fra : Max[DK]

Dato : 10-10-02 13:03

> [...]
brugt,
> det må da siges at være til økonomisk besvær.

Og dette du siger her gælder hovedsageligt hvis du f.eks. køber en brugt
bil, og der er prob. som nævnt i mit andet svar har jeg lige haft flere
sager!

/Max