Raid kort
Fra : Søren Gade

Dato : 08-10-02 07:10

Er der nogle der har erfaring med at montere et raid kort. Her tænker jeg på
kort fra fx. adaptec. Der jo med nogle af deres produkter understøtter mac.
Er det evt. muligt at bruge det samme PCI kort, som skal i en Windozze? De
er jo trods alt ofte billigere.'

Søren

Fra : Tom

Dato : 08-10-02 10:03

Ellers er der en række gode og hurtige kort fra ATTO ( tror jeg de hedder )
Omtale på forsiden af apple.com
Tom