T10 correct sim-card
Fra : randi

Dato : 08-10-02 05:31

Min t10 som er ulåst har følgende melding når der skiftes kort

Den skriver insert korrekt Card (efter at have indtastet pinkoden)???

den er købt ved tdc men har kørt med telmore i nogen tid. Når vi nu skifter
til en 3.de udbyder - så får vi fejlmeldingen.

hvad kan der være galt???

mvh
randi

Fra : Doktoren

Dato : 08-10-02 06:10

Det lyder til at den er operatørlåst.... Telmore og TDC kører jo på samme
net...
Correct me if i'm wrong...

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Fischer

Dato : 08-10-02 06:51

> Det lyder til at den er operatørlåst.... Telmore og TDC kører jo på
> samme net...
> Correct me if i'm wrong...

Du har ganske sikkert ret.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-02 14:19

randi skrev:

> [...]
>
>den er købt ved tdc men har kørt med telmore i nogen tid. Når vi nu skifter
>til en 3.de udbyder - så får vi fejlmeldingen.

Det lyder nu ikke til den er låst op!

Telmore og TDC bruger samme net, derfor kan man oftest bruge en
TDC-låst telefon med Telmore-kort.

(Telefoner låser ikke sig selv op efter 6 mdr.)
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : randi