DFM Persongalleri opdateret
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 04:28

Hej alle,

Jeg har - på opfordring fra nogle stykker efterhånden - lavet en lille
kalender på http://dfm.divvy.dk/ hvor vi kan oprette arrangementer og lave
aftaler om hvor og hvornår vi kan mødes. Alle kan se i kalenderen, men kun
folk, der er oprettet har adgang til at lægge nye arrangementer ind (man
skal logge ind først).

Jeg håber I vil se igennem fingrene med at der kan være småfejl som jeg i
min (efterhånden) temmeligt døsige tilstand skulle have overset. Mail mig
endeligt på nedenstående e-mail, hvis der er problemer og så kigger jeg på
det hurtigst muligt.

Jeg har allerede et par opdateringer til den liggende på tegnebrættet:

- Mulighed for at man kan rette og slette de arrangementer man selv har
oprettet.
- Mulighed for at man kan få tilsendt en reminder e-mail inden
arrangementet.
- Mulighed for at brugere kan uploade billeder til arrangementet.
- Kalenderen er nogle steder engelsk - det skal naturligvis ændres til
dansk.
- Mulighed for at definere slut-tidspunkt for et arrangement.

Flere forslag er velkomne.

Håber I synes om det! Seeeeezz....

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-10-02 07:52

Kan det snart bliver bedre...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-10-02 08:16

Opdagede lige at man ikke kunne bruge danske bogstaver. Jeg ville have
skrevet noget med at "mødes", men det er blevet til at "hilse"

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 10:16

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Opdagede lige at man ikke kunne bruge danske bogstaver. Jeg ville have
> skrevet noget med at "mødes", men det er blevet til at "hilse"

Hva sørensen... Det skulle man da gerne kunne! Så vidt jeg kan se så
virker det da også fordi du har skrevet 'å' i dit indlæg. Jeg tester lige
alligevel.

Hilsner,

Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-10-02 12:08

Ja, det har du ret i...... Jeg er vist ikke helt vågen.

Men det indlæg jeg først havde skrevet indelholdt "ø", og da jeg fjernede
det, var der ingen probs, men det lyder mærkeligt hvis det eneste bogstav
der ikke duer er "ø", måske min PC, har fået det forkerte ben ud af sengen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 12:13

> [...]

> der ikke duer er "ø", måske min PC, har fået det forkerte ben ud af sengen

Det håber jeg lidt for nu har jeg testet det og det skulle gerne virke.

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Allan Nielsen

Dato : 08-10-02 08:47

> Hej alle,
> http://dfm.divvy.dk/
>
> Håber I synes om det! Seeeeezz....
> --
> Tony

Hej Tony
Super flot arbejde, det ser totalt tjekket ud.
tak skal du have.
Allan Nielsen RF600R

Fra : Denise

Dato : 08-10-02 08:57

"Tony Lorentzen" <tony@NOSPAMlorentzen.com> wrote in message
> [...]
> dansk.
> - Mulighed for at definere slut-tidspunkt for et arrangement.

Hej Tony
Jamen det er jo genialt.
Iøvrigt, hvad med fuldmånetræffet i MC77 18-20 oktober i Helsingør. Er der
nogle der skal med herfra, eller skal vi bare sætte det på ?. Hvis vejret er
godt kunne man måske bare luske derop en af dagene og sparke dæk

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/?id=37

Fra : Thomas Makro

Dato : 08-10-02 09:23

On Tue, 8 Oct 2002 05:27:53 +0200, "Tony Lorentzen"
<tony@NOSPAMlorentzen.com> wrote:

>Håber I synes om det! Seeeeezz....
Tja, jeg har kun et spørgsmål: Hvornår bliver dette udmærkede
initiativ integreret med DMCN?

Ja ja, jeg har spurgt om det før, men...

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-10-02 10:15

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkie.dk> wrote in message

> Tja, jeg har kun et spørgsmål: Hvornår bliver dette udmærkede
> initiativ integreret med DMCN?
>
> Ja ja, jeg har spurgt om det før, men...

Hej Thomas,

Jeg ringede til Hyldal og lagde en besked til ham sidste uge for
netop at aftale noget med at få integreret det på DMCN, men
jeg har ikke hørt fra ham.

Så den ligger i princippet hos DMCN folkene og venter.

Hilsner,

Tony

Fra : Denise

Dato : 09-10-02 06:31

> [...]
> Honda VFR 750 F
> Privat: http://home.worldonline.dk/~pcmakro/
> DMCN: Giv en hånd, bliv emneredaktør på FAQen

Hej Thomas
Der er åbenbart ingen der svarer, men Tony har tidligere skrevet at han har
kontaktet Lars Hyldal men intet hørt. Mon ikke folk får mere tid til vinter.
Men i mellemtiden kan du jo så smidde dig selv og din flotte (nåh nej), din
store røde MC op på divvy

Fra : Thomas Makro

Dato : 11-10-02 20:01

On Wed, 9 Oct 2002 07:31:26 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

>Men i mellemtiden kan du jo så smidde dig selv og din flotte (nåh nej), din
>store røde MC op på divvy
*GG*
Ja ja, jeg skal nok vaske den... en dag...

Fra : Bo-gsxR

Dato : 11-10-02 20:41

> Ja ja, jeg skal nok vaske den... en dag...
> M.v.h. Thomas Makro

det tror jeg at kærsten bliver glad for
bo thomsen