Dagens overraskelse !!! :-P
Fra : H;P

Dato : 07-10-02 23:04

Hejsa´

"Nå, hvad kan man så komme ud for idag ?", sjovt nok den tanke fór igennem
mit hoved, da jeg skænkede den første morgenkaffe i morges !. Planen for
dagen var enligt " ikke en hujende papfis". Men vejret teet sig jo rimmeligt
godt, og solen skinnede fint ned fra en himmel uden nogle vat totter. Så
hvorfor ikke lige kører en tur ud til bonden.......en lille tur på små 50Km
(ud & hjem), så tænkt også var man på vej . så lige midt i "nowhere land"
sker det utænkelige........."knæk"........Damn, der røg gaskablet :(. Ind
til højre og rode, fat i selve wire, gang i "pygZe" igen. Vender rundt for
at trille tilbage, Hooooov hvad var det.......? En person iklædt sort læder
dragt og en selvlysende vest med ordret " POLITI".......Hvor f***** kom han
fra ????????. Ganske rigtigt, ind til højre endnu en gang. Han holdte
parkeret på en _meget_ lille sti inde i skovkanten.

Nå så her kommer det....

Mc-betjenten : G´dag Har du et kørekort.........
Undertegnet : Roder efter sin tegnebog under alt klunset
mc- b : Gik der noget galt ?
UT : *peger på det knækkede kabel* Jaa, tror sq den fik
aftjent værnepligten !
Mc-b :*gå rundt om "pygZe" for at vurdere -"lovlig.....ulovlig".
Kikker på nr.pld og trækker på smilebåndet da han får øje på min
streamer under nr.pld- "300Ccm & 2 takter til TAK
!!!" -Ja det gik vist lidt hurtigere end 45 !
UT :*helt stille !*
Mc-b :Går hen og kommunikere med central for tjek
kørekort/nr.pld...kommer ikke igenném efter 3 forsøg. - Jamen jeg tror på
ham
Annullere forspørgsel.
UT : Nyder solen og den dejlige skov man holder i.
Mc-b : Nå hvad kan den køre ?
UT : Kigger på betjenten....tøver lidt -" 49.5 Km/t indenfor
byskilte !. *flytter handsker fra instrumentbord og peger på digitaltællen
-ingen grund til at sætte kørekortet på højkant når
man gerne vil have en der er større ?!.
Mc-b : kigger videre på "PygZe" - Hvad har du givet for den ?
UT : 11000.- og så nye dæk,bremse(r)/vædske,
kædekit.......du ved hvordan det er med sådan en på 2-hjul.
Mc-b : *løftet øjnbryn*
UT : Der sker vil ikke noget om man trille den såret hjem på
værkstedet som hun står ? *står med _kun_ en hånd på styret *
Mc-b : Nææ, det skulle der vil ikke være et problem i, hvor
langt skal du ?
UT :nærmeste mc/knalle værksted.
Mc-b : Kør´ du bare !

Også afsted , ned til værkstedet og 3 hurtige smøger. Troede denne gang,
var den store røvfuld. Har jo været ind til højre 9 gange før, uden der har
været noget, så jeg tænkte mit . Men endnu en gang en vældig flink
betjent. Fik af vide fra en kammy der er taxa-chaufør at han havde set 3
andre Mc-betjente holde side om side i byen på samme tidspunkt som jeg holdt
i skoven og holdte pow-wow med nr.4 . Så monstro min nr.pld vil blive
husket til en anden dag man ryger indtil højre igen......???????.

Hilsen herfra

H;P<Stadig lettere chokket >
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com
(o: 300 Ccm & 2 Takter til TAK ! ! !

Fra : Kenneth

Dato : 08-10-02 18:39

Puha! du fortjener nesten en ren ble efter saadan en tur....

ved ihvertfald at jeg selv ville traenge, gevaldigt

Hygge

Kenneth

Fra : Rapper

Dato : 10-10-02 07:44

"H;P" <hpaalling@`hotmail.com> wrote in message
> [snip]

God historie

Hvad kører Du på? RS 50 eller hur?

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 29-10-02 22:59

Rapper <unvalid@email.dk> skrev:

>Hvad kører Du på? RS 50 eller hur?

Tsk tsk Rapper, kig dog på mandens hjemmeside. Han triller på
Derbi R :)