Slemme slemme knægte :O)
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-10-02 22:06

Hej i gruppen

Hvor er i nogle slemme knægte jeg der kommer fra Esbjerg og omegn. Jeg så
nyhederne hvor der blev fortalt at der var lavet en undersøgelse over
knallerter og EU'ere, og der var ikke mange af dem der var lovlige, faktisk
var det kun ganske få der var lovlige, fyyyy, skam jer
I kan se mere her http://www.tvsyd.dk/lag2_main.asp?indslagID=5497

Kim Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 07-10-02 22:34

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3da1f7a9$0$18658

> I kan se mere her http://www.tvsyd.dk/lag2_main.asp?indslagID=5497

Det kan godt være det er ulovligt... men farligt? I don't think so.

Som jeg plejer at sige: Det er jo kun ulovligt ifølge loven, så fuck det!

Fanme om jeg vil ligge med 45km på Vejlevej hvor bilerne _må_ køre 70... det
er jo livsfarligt.

Så........det kan de glemme!!! Om det så skal koste sved, blod og tårer (og
penge) så nægter jeg at køre lovligt.

Konstruktive ændringer min bare røv!

:o/

MVH
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-10-02 23:06

> [...]
det
> er jo livsfarligt.
>
> Så........det kan de glemme!!! Om det så skal koste sved, blod og tårer

Jeg ved snart ikke hvad man skal tro. I starten da 45'erne kom, så skrev FDM
at man kunne gøre med dem hvad man ville, de måtte bare ikke køre mere end
45, hvis det er det man skal rette sig efter, så kan en ændring af køretøjet
ikke være ulovligt, kun det at køre mere end 45.
Er der nogen der ved hvor man kan læse om love og regler for disse 45'ere,
det er ikke nok for mig at der er en der kan huske noget om noget med, jeg
vil se der "sort på hvidt"
Man burde invitere nogle af disse prominente herre ud på en sådan 45'er og
så ud hvor der er trafik, for det har de med garanti ikke prøvet, jeg
stiller gerne min til rådighed, selv om jeg skal ned-gradere den.
Jeg ved af erfaring at det er møg farligt at færdes på vejene med 45, derfor
har jeg også lavet konstruktive ændringer på min, så den kan trille lidt
mere end det der er lovligt.
Man burde næsten finde en dag hvor vi samles uden for folketinget for at
protestere, for ellers er der ikke nogen der lytter.

Kim Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 07-10-02 23:32

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3da205cd$0$18692

> Man burde næsten finde en dag hvor vi samles uden for folketinget for at
> protestere, for ellers er der ikke nogen der lytter.

Jeg bor godt nok i Jylland, men jeg tager gerne turen derover for at være
med!

MVH
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-10-02 23:41

> Jeg bor godt nok i Jylland, men jeg tager gerne turen derover for at være
> med!
>
> MVH
> Martin

Tja, jeg bor på Bornholm, så besværet er nok ens for os begge, men jeg
syntes der skulle nogle flere med

Kim Larsen

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 07-10-02 23:58

> Jeg bor godt nok i Jylland, men jeg tager gerne turen derover for at være
> med!

Må jeg komme med? (Selvom jeg dog har en 30´er)

Mvh. Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-10-02 01:28

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg komme med? (Selvom jeg dog har en 30´er)
>
> Mvh. Kim

Jo flere jo bedre, men det skal ikke være i år, det er sgu-da for koldt at
køre fra Bornholm over Sverige og ind til borgen. Men jeg syntes bestemt det
kunne være en fed ide.

Kim Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 08-10-02 10:21

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3da2271b$0$84316

> [...]
> køre fra Bornholm over Sverige og ind til borgen. Men jeg syntes bestemt

Jeg er på! Bare sig til. Fanme!. Der skal ske noget.

MVH
Martin

Fra : Duffi

Dato : 08-10-02 16:50

jeg er med på den...

Men det er jo straks en anden snak hvis nu det var en ciao eller puch maxi
man kørte på, de er jo slet ikke bygget til at kunne køre mere end de nu og
engang kan... Det er direkte livsfarligt... :(

Håber det bliver til noget... er helt sikkert med på den...

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-10-02 18:33

"Duffi" <Kik-Ind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> engang kan... Det er direkte livsfarligt... :(

Det kunne også være at man skulle møde op uden køretøj, for sikke en høst
panserne eller kunne holde

Kim Larsen

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 08-10-02 21:42

Køb et eksemplar af færdselsloven.

Man må under ingen omstændigheder lave konstruktive ændringer på
motor/gear/udveksling osv.
......heller ikke selvom man kun giver gas til de 45 km/t

Fra : Peter Landin

Dato : 11-10-02 19:34

jeg er helt sikkert med..

godt nok har jeg selv kun en 30-km men ligger da godt og vel på de 70 km/t..

Man skulle sætte 30-km knallerter op til 45-km og 45-km knallerter op til
60-km eller mere for begge to..

Hilsen
Peter Landin
-?| www.zimeth.dk |?-

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-02 21:55

"Peter Landin" <postmaster@zimeth.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
km/t..

> Man skulle sætte 30-km knallerter op til 45-km og 45-km knallerter op til

45 til en 30'er, det er godt nok, men 60 til en EU'er, så kan jeg lige så
godt hælde disel på nu

Kim Larsen

Fra : H;P

Dato : 08-10-02 10:38

Hejsa´

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse
> Man burde invitere nogle af disse prominente herre ud på en sådan 45'er og
> så ud hvor der er trafik, for det har de med garanti ikke prøvet, jeg
> stiller gerne min til rådighed, selv om jeg skal ned-gradere den.

Jøp, så kan de høje herre inde på Chr.Borg eddermame få lov til at blive :
kørt af - presset ind på fortorv - Prøve at blive overhalet af en bil med
160-170Km/t så tæt så der ikke er plads til et flækket ku... hår der er
banket faldt i mellem bilen og styret på knallen :-@ - ligge og rode rundt i
rabatten efter en modkørende ville overhale ikke lige så at du var der
!......jeg kan blive ved med de _små_ dagligdagens ting. Gi´de fucking
politikkere en måned på ryggen af en K45, så kan det være de fatter hvordan
det er ! og så sætter de nok lidt mere pris på ministerbiler efter

H;P< Det giver IKKE påkørselsret fordi der er en K45 foran ! ! !>
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com