Installere
Fra : Tobias K Tobiasen

Dato : 07-10-02 21:48

Hejsa

Hvilke installere findes der til Java? Jeg overvejer at købe
InstallAnywhere Enterprise Edition, men den er jo ret dyr.

Hvilke andre installere findes der? Det er et krav at jeg kan lave en
enkelt setup.exe (eller .bin til andre platforme) der kan brændes ned på
en CD. Når kunden så trykker på setup.exe installerer den alt der er
behov for (JRE, shortcuts i startmenuen med de korekte ikoner, ændrer i
registering databasen, validerer en licens nøgle, osv.). Kunden skal
ikke vide noget om CLASSPATH og andre besværlige ting.

Jeg har kigget lidt på webstart, men det egner sig ikke til at blive
distribueret på en CD.

T2K

Fra : Thomas Saxtoft

Dato : 08-10-02 14:58

Hej Tobias

>Hvilke installere findes der til Java? Jeg overvejer at købe
>InstallAnywhere Enterprise Edition, men den er jo ret dyr.
Tilfældigvis faldt jeg over denne i dag:
http://www.nullsoft.com/free/nsis/

Jeg håber den kan bruges.

Thomas