Mafia - Extract End Theme music ?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-10-02 20:07

Hej

Er det lykkes nogen at extracte den sang der køre under
rulleteksterne "where do gansters go when there die, thay don't go to heaven
where
angels fly" ?

Jeg har lige hentet & afprøvet MafiaDataXTractor.exe
med den kan jeg extracte alt muligt, men jeg kan sku ikke
finde den sang

Jan Rasmussen

Fra : Esben

Dato : 08-10-02 07:09

"Jan Rasmussen" <janras@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det lykkes nogen at extracte den sang der køre under
> rulleteksterne "where do gansters go when there die, thay don't go to

Hehe, det lyder som Meatpuppets' Lake of Fire med en lidt anden tekst.

--
Esben

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-10-02 10:43

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan Rasmussen" <janras@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> heaven
>
> Hehe, det lyder som Meatpuppets' Lake of Fire med en lidt anden tekst.

Var det ikke Nirvana der spillede den på MTV unplugged?

- Martin

Fra : Esben

Dato : 08-10-02 15:39

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> "Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det ikke Nirvana der spillede den på MTV unplugged?

Jo :)

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 08-10-02 11:39

Det er Lordz of Brooklyn der står bag det udmærkede rap-nummer "Where do
Gangsters Go when they Die?" men det virker nu lidt forkert placeret når man
tænker på at spillet slutter engang i 50-60'erne. Anywho, det er et fedt nummer.
Jeg fandt det på Kazaa efter længere tids søgning.

mvh.
Jesper

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Jesper Hauerslev Andersen, Studentermedhjælper ved Institut 11

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 09-10-02 21:36

Jan Rasmussen skrev: (messageID:

> [...]
>
> Jeg har lige hentet & afprøvet MafiaDataXTractor.exe
> med den kan jeg extracte alt muligt, men jeg kan sku ikke

Hvis du følger anvisningen i:

- så følger det ønskede nummer også med...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-10-02 22:24

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse

> Hvis du følger anvisningen i:
> - så følger det ønskede nummer også med...

jo tak ,jeg har jo lige selv skrevet den

Jan rasmussen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 10-10-02 08:55

Jan Rasmussen skrev: (messageID: <news:3da49e6f$0$3382
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

> jo tak ,jeg har jo lige selv skrevet den

Ingen komentare - røde ører...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/