LOTR - hvor meget er egentig færdig?
Fra : Fax_Modem

Dato : 07-10-02 19:10

Hejsa

Jeg kom lige til at tænke på: hvor meget af de tre LOTR-film er egentlig
færdig?

Alle optagelserne på New Zealand er jo i kassen men har de alle været
igennem post-production så Peter kan bruge tiden på at findpudse værket?

mvh.
Jesper

Fra : Jesper

Dato : 07-10-02 19:39

Fax_Modem <jtm.andersen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Alle optagelserne på New Zealand er jo i kassen men har de alle været
> igennem post-production så Peter kan bruge tiden på at findpudse værket?

Så er der en lille ting der hedder Special Effects der skal laves.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Fax_Modem

Dato : 07-10-02 20:55

Jo, men brugte de ikke det meste af 2001 til det?

Er alle filmene så færdige?

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-10-02 21:12

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> wrote in message
> Jo, men brugte de ikke det meste af 2001 til det?
>
> Er alle filmene så færdige?
>
> "Jesper" <spam@supressor.invalid> wrote in message

Nej. De arbejder stadig på dem og vil eftersigende blive ved til den sidste
er i biffen.

Hilsen

Peter

Fra : DrJack

Dato : 09-10-02 07:18

Hej Jesper

Det sidste vi har hørt at de har indholdet på plads i slutningen af oktober,
tidligere end det kan vi ikke få oplyst længden på filmen (det er den
største grund til at vi ikke kan starte forsalg på filmen). Det sidste de
laver på filmen er altid lydarbejdet, der logisk nok skal passe med
indholdet.

Generelt er det sådan at en instruktør klipper på sin film i al den tid han
har til rådighed, jeg har aldrig været ude for at et selskab kom med en film
og sagde - "vi blev sgu færdige en måned før deadline", det er altid lige
til øllet.

mvh

Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer